همه نکاتی که باید در مورد ارز دیجیتال ویوز (Waves) و خرید و فروش آن بدانیم!

ارز دیجیتال ویوز چیست؟

ارز ویوز شما را قادر به ایجاد توکن های سفارشی می کنند، به این معنی که شما می توانید ارز رمزنگاری خود را راه اندازی کنید. شما همچنین می توانید مبادلات و جمع آوری پول را غیر متمرکز کنید، زیرا با دروازه های پول فیات، ارز های دلار / یورو / CNY درست در کیف پول شما خواهد بود.

شما می توانید به ICOs را برای سرمایه گذاری پروژه های خود از سراسر جهان در چند دقیقه و بدون گذشتن از برنامه نویسی cryptocurrency دسترسی پیدا کنید. این امر باعث می شود زندگی برای شروع کار آسان تر شود و دوران جدیدی از پروژه های حمایت شده از جامعه را باز کند.

ارز دیجیتال ویوز در بیشتر صرافی های دنیا موجود است

– WavesDex

جالب است بدانیم دارایی های غیر متمرکز مانند BTC / ETH در مبادلات متمرکز نگهداری می شود. هک هایی مانند MtGox و Bitfinex نمونه ای از این سطح ناآگاهی هستند. آیا این موضوع به این معنی نیست که دارایی های غیر متمرکز را در مبادلات غیر متمرکز حفظ و مبادله می کند؟

ویوزدکس WavesDex یک مبادله غیر متمرکز است که ب روی بلاک چین Wave ساخته شده است. این امر اجازه می دهد تا کاربران به تجارت BTC / ETH / و غیره بپردازند. در ازای Waves (یا هر نوع دارایی دیگری که در پلت فرم Waves صادر شده است). شما می توانید WavesDex را با نصب کیف پول Lite در مرورگر Chrome استفاده کنید.

قراردادهای هوشمند

در ویوز، قراردادهای هوشمند به همان اندازه که در Ethereum پیچیده هستند، نیستند. آن ها غیر تورینگ کامل هستند، اما در حین حال قدرتمند و امن هستند.
Tokenization

شما می توانید توکن های سفارشی خود و یا ارز رمزنگاری را در یک دقیقه در پلت فرم Waves ایجاد کنید. شما می توانید حداقل یک علامت WAVES را برای انجام این کار بگذارید. شما می توانید تصمیم بگیرید که کدام اسم را به کدام کوین دهید، چه تعداد صادر شده و چند قطعه اعشاری می خواهید ذخیره کنید. این ایده برای بودجه و ICOs است.
Fiat Gateways

Fiat Gateways مانند USD / EUR / CNY به شما اجازه می دهد تا هر کدام از کوین های صادر شده در پلت فرم Waves (یا هر نوع رمزنگاری دیگر مانند BTC / ETH) را به پول “واقعی” در بانک تبدیل کنید.

بهترین در هر دو دنیای

همه مبادلات بین ارز دیجیتال به fiat یا fiat به ارز دیجیتال در بلاک چین ویوز ثبت می شود. این موضوع همانند داشتن دو جهان است (یعنی سیستم های متمرکز و سیستم های غیر متمرکز).

KYC / AML

KYC / AML برای سپرده و اخذ پول نقد مورد نیاز است. با این حال، KYC برای معاملات رمزنگاری شده لازم نیست.

مجموع ویوزهای تولید شده

از ۱۲ آوریل ۲۰۱۶ تا ۳۱ می ۲۰۱۶ دوران افزایش موجدی ویوز بود. در طول این مدت ۱۶،۴۳۶،۰۹۵ دلار افزایش یافت (معادل ۳۰،۰۹۶.۷ BTC). مجموع عرضه کوین WAVES ۱ میلیون عدد است و قیمت فعلی هر واحد ۵.۸۸ دلار است که کل کل بازار آن تقریبا ۵۸۸ میلیون دلار است.

کیف پول های معروف ویوز

کیف پول دسکتاپ – WavesGUI GitHub

کیف پول موبایل – Waves Wallet (آندروید)، Waves Wallet iOS

مرورگر وب / Wallets وب – WavesLiteApp (Chrome Extension)، Waveswallet (وب)

سخت افزار – در حال حاضر هیچ کیف پول سخت افزاری از Waves پشتیبانی نمی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما باید با قوانین موافقت کنید.

فهرست