معرفی صرافی وکس wex و خرید و فروش کد وکس

صرافی وکس یک صرافی روسی است که قبلا با نام BTC-e کار می کرد و اخیرا پیامی را از طریق شبکه های اجتماعی منتشر کرد و در آن اذعان داشت که از این پس دامنه جدیدی به نام WEX.nz را راه انداخته که معاملات و فعالیت ها در آن اجرا خواهد شد.

تاریخچه

صرافی وکس با نام قبلی BTC-e رسما از سال ۲۰۱۲ شروع به کار کرد و به مبادلات ارز های دیجیتال پرداخت. این صرافی به قدری پیشرفت کرد که در سال ۲۰۱۵ حدود ۳ درصد از حجم مبادلات بیت کوین را انجام می داد. این صرافی به مبادله کردن ارزهایی مانند دلار آمریکا، روبل روسیه و یورو با ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین، لایت کوین (Litecoin)، نیم کوین (Namecoin)، دش (Dash)، اتریوم (Ethereum) و دیگر ارزهای مجازی پرداخت و توانست رشد خوبی داشته باشد.

در تاریخ ۲۸ جولای ۲۰۱۷ یکی از کارمندان BTC-e با نام الکساندر وینیک (Alexander Vinnik)، اقدام به سوء استفاده هایی از این صرافی کرد که پس از متوجه شدن پلیس فدرال آمریکا و همچنین بر اساس قوانین مبارزه با پول شویی و نقص آن توسط صرافی وکس یا همان نام قدیمی آن BTC-e این وب سایت مسدود گردید.

پس از آن صرافی وکس به ارائه توضیحاتی مبنی بر اینکه الکساندر وینیک تنها یک کارمند عادی بود و اشتباهی از این شرکت رخ نداده است، تبرئه شده و مدیران صرافی وکس تصمیم گرفتند تا یک پلت فرم در دامنه جدید معرفی کنند. برای کاربرانی که به تازگی از این دامنه استفاده می کردند، توکن هایی را به صورت جایزه دریافت می کردند که عمدتا نتوکن های رمز پایه بود.

صرافی وکس با دامنه جدید

در واقع تنها نام این پلت فرم عوض شده است و دامنه ی جدید همان مبادله بیت کوین قبلی است که مشتریان آن نیز از دیدن دوباره troll box صحیح و سالم خوشحال خواهند شد. در این دامنه جدید ابتدا وقتی شما وارد وب سایت می شویدابتدا صرافی وکس به شما خوش آمد می گوید که از طرف اعضای تیم صرافی وکس است و همچنین توضیحاتی در مورد معملات و خرید و فروش داده می شود که مشتری به راحتی بتواند معاملات را انجام داده و از حساب خود برداشت انجام دهند.

در این پیام آمده است: این اولین پیام رسمی ما است. ما از تمامی کاربران قبلی BTC-E به خاطر صبوری و تحمل این مشکلات سپاسگذار هستیم. تلاش و انرژی زیادی صرف کردیم تا بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن، یک پلتفرم جدید برای مبادلات طراحی کنیم. البته با اینکه اطلاعات تمام کاربران آن پلتفرم به وکس منتقل‌شده سازندگان وکس می‌گویند گروه فنی آن‌ها از افراد متفاوتی تشکیل‌شده است.

سازگاری صرافی وکس با قوانین

صرافی وکس به وضوح در وب سایت خود اشاره کرده است که همواره به به قوانین مبارزه با پولشویی (Anti-Money Laundering) و تعیین هویت مشتری (Know Your Customer) پایبند است. در صفحه توافق‌نامه کاربران (User Agreement WEX) توضیح می‌دهد که اکنون این صرافی دارایی‌های دیجیتال با مقررات معاملات سنگاپور هم سازگار است.

پلت فرم ویژه

وب سایت جدید صرافی وکس یک امکان جدید ورا برای کسانی که بیش از صد هزار دلار سپرده دارند را فراهم کرده است. این کاربران به طور مستقیم با مدیر صرافی وکس تماس برقرا می کنند و اجازه دسترسی به این بخش را می گیرند. در این بخش امکانات متنوعی برای تبادلات ارزی وجود دارد که اعضای آن از این امکانات استفاده خواهند کرد.

کلام آخر

شما باید در نظر داشته باشبد که نرخ های تغییر کد وکس زمانی که از یک مانیتورینگ بهتری ارائه گردد شما بهتر می توانید تصمیم گیری کنید. خرید کد وکس نیز نیازمند مشاوره اصولی دارد که معمولا در آن ها نیاز به بازدید منظم از مبادلات است. همچنین خرید کد وکس و تبادل آن با ارزهای رایج یکی از نکات اصولی در معمالات ارزهای دیجیتال است که می توانید تجارب خود را با بقیه به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما باید با قوانین موافقت کنید.

فهرست