معرفی ارز دیجیتال اومیسگو و کیف پول خرید و فروش آن برای آشنایی با این ارز جدید

ارز دیجیتال اومیسگو

ارز دیجیتال اومیسگو OmiseGO یک پلت فرم پرداخت آزاد و مبادله غیر متمرکز است که توسط Ethereum منتشر شده و یک بلاک چین عمومی منبع باز است. هدف اعلام شده آن، ارائه خدمات بانکی متمرکز در کشورهای در حال توسعه و محلی است که زیرساخت بانکداری سنتی ندارند. این ارز دیجیتال در حال حاضر دارای بالاترین سمپلر ERC۲۰ رمزنگاری شده در جهان است. این پروژه توسط بنیانگذاران Ethereum پشتیبانی می شود: Vitalik Buterin و Gavin Wood هستند. انتظار می رود برنامه کیف پول در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۷ منتشر شود.

ویژگی ها

ارز OmiseGO راه حلی را برای مشکل هماهنگی بین پردازنده های پرداختی ارائه می دهد؛ دروازه های مالی و موسسات مالی. این موضوع، معاملات مالی را شامل می شود، از جمله “پرداخت ها، صندوق ها، سپرده های حقوق و دستمزد، تجارت B۲B، تامین مالی زنجیره تامین، برنامه های وفاداری، مدیریت دارایی و تجارت و سایر خدمات تحت تقاضا”.

تاریخچه

ارز OmisGO توسط Jun Hasegawa و Donnie Harinsut، بنیانگذاران شرکت Omise در سال ۲۰۱۳ در بانکوک، تایلند تاسیس شد. ارائه اولیه سکه OmistGO (ICO در سال ۲۰۱۷ بیش از ۲۵ میلیون دلار بود و در حال حاضر دارای ۴ ردیف سکه بازار ERC۲۰ cryptocurrency در جهان است که نزدیک به ۱ میلیارد دلار ارزش دارد، با این حال این ارزش گذاری نوسان دارد. مشاوران OmiseGO شامل بنیانگذاران Ethereum: Vitalik Buterin و Gavin Wood است. همچنین تأیید و حمایت بانک تایلند و وزارت دارایی تایلند را دارد. نخستین وزیر تایلند در Digital Thai Big Bang ۲۰۱۷ شرکت کرد و ارز دیجیتال سال را به عهده گرفت. جالب تر اینکه OmiseGO توسط سرمایه گذاران نهادی و مشارکتی از جمله Alipay و McDonald’s پشتیبانی می شود.

خرید و فروش اویسگو

از آن جایی که این ارز دیجل تنها به صورت منطقه ای فروش می رود و هنوز گستردگی فراوانی ندارد، باید برای این کار از وب سایت های معتبر اقدام به خرید کنید… و همان طور که اشاره شد کیف پول اومیسگو نیز هنوز منتش نشده است.

حقوق عمومی

شبکه تکمیل شده به صورت آزادانه در دسترس عموم قرار خواهد گرفت و متعلق به شرکت مادر Omise نخواهد بود. شرکت مادر دارای علامت ها و مزایای OmiseGO از اثرات شبکه است. مشارکت های رسمی لازم نیست که از شبکه استفاده کنند.

Blockchain

بلاک چین OmiseGO یک مبادله غیر متمرکز، مکانیزم ارائه دهنده نقدینگی، شبکه پیام رسانی واحد و دروازه بلاک چین پشتیبانی شده از دارایی است. بلاک چین OmistGo یک انگیزه برای صاحبان بزرگ فراهم می کند تا با امنیت شبکه بیشتری کسب کنند. هزینه های کم، زمان معامله سریع، گزینه های پول نقد از ویژگی های بلاک چین است.

Wallet-label Wallet

انتظار می رود که SDK کیف پول OmiseGO White-label در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۷ راه اندازی شود. SDK کیف پول White-label اجازه می دهد تا راه حل های پرداختی را به راحتی در شبکه OmisGO مستقر شود. این کیف پول به کاربران امکان می دهد تا با استفاده از مبادله غیر متمرکز OmiseGo، پول نقد، کارت اعتباری، پرداخت کارت، کارت هدیه، اضافه کردن پرداخت و پرداخت اعتبار؛ سایر دارایی های دیجیتال را به کاربران منتقل کنند. ارائه دهندگان کیف پول کیف پول، انعطاف پذیری برای ارتقاء، اضافه کردن و سفارشی کردن راه حل های پرداخت برای صنایع مختلف و بازارها را در نظر دارند. تمام معاملات در سراسر ارائه دهندگان کیف پول کیف پول در شبکه OmiseGO انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما باید با قوانین موافقت کنید.

فهرست