مرورگرهای Dapp به طور قابل ملاحظه ای سرعت اتریوم را افزایش می دهند!

در سال ۲۰۱۷، مرورگرهای Dapp مبتنی بر اتریوم، محبوبیت زیادی را به دست آوردند، که عمدتا به علت افزایش Dapp مانند CryptoKitties بود. در اوج خود، CryptoKitties، بازی کارتونی دیجیتال، مسئول بیش از ۲۰ درصد کل حجم معامله روزانه شبکه اتریوم بود. که باعث افزایش خرید و فروش اتریوم شده است.

نظرات کارشناسان در مورد مرورگرهای Dapp

CryptoKitties به طور خاص توسط برخی از کارشناسان بخش ارز های دیجیتال مانند Andreessen Horowitz و Balaji Srinivasan ستایش شد. Srinivasan اشاره کرد که CryptoKitties پتانسیل شبکه اتریوم را برای پردازش دارایی های دیجیتال در یک روش غیر متمرکز و بدون دخالت واسطه ها نشان داده است.

با توجه به نظرات Srinivasan:

“این مرورگر یکی از اولین نمونه هایی است که مردم برای سال ها از آن صحبت کرده اند: تجارت بین المللی دارایی های دیجیتال (نه فقط پول نقد) در بلاک چین.”
برای موفقیت در مرورگرهای Dapp تکرار سخت است

اما CryptoKitties یک داستان موفقیت یکباره از یک برنامه غیر متمرکز بود که موفق به کسب دستاوردی بزرگ شد. این کار از طریق پوشش گسترده رسانه های عمومی انجام شد که ناشی از افزایش ناگهانی تقاضا بود. این برنامه برای پروتکل اتریوم بسیار نادر است و سطح موفقیت را توسط CryptoKitties انجام داد.

درس های گذشته از مرورگرهای Dapp

برای تصور ساختار فعلی بازار نرم افزاری غیرمتمرکز اتریوم، باید وجود فروشگاه Google Play Store و Apple Store App، نرم افزار تلفن همراه را مد نظر داشته باشید. زمانی که، کاربران مجبور به دانلود برنامه ها به طور مستقیم از وب سایت توزیع کنندگان و توسعه دهندگان هستند. این فرآیند بسیار ناکارآمد بود و برای به دست آوردن محبوبیت، باید سرمایه قابل توجهی برای بازاریابی اختصاص داده شود.

فروشگاه اپلیکیشن در مقایسه با مرورگرهای Dapp

طی چند ماه گذشته، مرورگرهای مبتنی بر اتریوم یک پلتفرم بهتر برای کاربران در جستجوی برنامه های نوآورانه غیرمتمرکز ارائه داده اند. این مرورگرها اساسا همانند فروشگاه Google Play و App Store App Store از لحاظ جمع آوری برنامه های غیر متمرکز برای کاربران استفاده می شود.

جمع آوری مرورگرهای Dapp و کاربران آن

مدیر اجرایی Coinbase در گفت و گو با وب سایت آژانس بین المللی گفت: در آینده، مرورگرهای مبتنی بر اتریوم می توانند دسترسی به برنامه های غیر متمرکز را افزایش دهند و به طور بالقوه آن ها را به یک پایگاه بزرگتر کاربر و مصرف کننده معرفی کنند.

استاندارد نشانه ERC۲۰

برنامه های کاربردی که در پروتکل اتریوم راه اندازی شده اند از استاندارد نشانه ERC۲۰ استفاده می کنند و با برچسب های بومی سازگار با اتر کار می کنند. در نتیجه، تجارت توکن های دیجیتال را می توان به صورت یکپارچه در سیستم عامل های تجاری غیر متمرکز پردازش کرد. با این حال، کارشناسان مانند آرمسترانگ بر این باورند که پذیرش مرورگرهای Dapp اتریوم و برنامه های کاربردی غیر متمرکز می تواند تا چندین ماه برای دستیابی به موفقیت تجاری باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما باید با قوانین موافقت کنید.

فهرست