دش و نحوه خرید و فروش آن را بهتر بشناسیم و با معاملات و استخراج آن آشنا شویم…

دش چیست؟

دش (که قبلا به عنوان Darkcoin شناخته می شد) یک ارز رمزنگاری معروف و محبوب با توجه به سرعت و حریم خصوصی در تراکنش است. دش، به جای استفاده از یک الگوریتم استخراج (مانند SHA-۲۵۶ یا Litecoin’s Scrypt Bitcoin)، آن را به X۱۱ متصل می کند.

درواقع X۱۱ مجموعه ای از ۱۱ الگوریتم است که برای اطمینان از توزیع منصفانه سکه بین استخراج کنندگان وجود دارد. در زمان نوشتن، آن را در ۱۰ درصد از بازارهای ارز دیجیتال نگه داشتند که با توجه به سرمایه گذاری بازار، Dash را در یک موقعیت ثابت قرار می دهد.

سرعت و امنیت در دش!

تراکنش ها در دش، به صورت فوری، با امنیت بالا و بدون نیاز به هیچ ثبت نام یا واسطه ای (بانک یا موسسات مالی) انجام می شود. برای استخراج دش؛ می توان با دانلود کیف پول های الکترونیکی بر روی رایانه اقدام به خرید و استخراج کرد و تراکنش های مالی را در کمتر از ۳۰ ثانیه انجام داد. همچنین باید توجه کرد که Dash با دش کوین اشتباه نشود…

تاریخچه دش!

دش، در دی ماه سال ۱۳۹۳ با نام XCoin به بازار آمد و ده روز بعد به Darkcoin تغییر نام داد. اما درفروردین ماه سال ۱۳۹۴ نام Darkcoin به Dash تغییر پیدا کرد. تغییر نام نهایی به این دلیل بود که کاربران اشتباها تصور می کردند که بین Darkcoin و darkweb ارتباطی وجود دارد و این در حالی ست که darkcoin هیچ وقت از dark web حمایت نکرده است. و همچنین نام Dash همچنین تلفیق و مشتقی از Digital Cash (پول دیجیتالی) است.

استخراج دش!

استخراج دش، همانند استخراج بیت کوین است و هیچ تفاوتی با هم ندارند. تنها تفاوت آن است که شما بجای بیت کوین، دش را استخراج می کنید. دش؛ برای تبدیل شدن به cash یا همان پول باید دش از طریق یک والت همانند بیت کوین به حساب صرافی واریز و سپس استفاده شود.

امروزه، Dash و Uphold یک بیانیه مطبوعاتی مشترک اعلام کردند که ادغام ارز در پلت فرم Uphold اجازه می دهد که کاربران برای خرید، ارسال و فروش ارزهای دیجیتال با استفاده از وب یا تلفن همراه اقدام کنند. براساس بیانیه مشترک، با ادغام جدید، ۹۴ درصد از جمعیت جهان را قادر به استفاده از دش می کند.

اگر شما هم از طرفداران Dash هستید و می خواهید در معاملات خرید و فروش آن راهنمایی بگیرد و اقدامی انجام بدهی، میتواند با ما به صورت رایگان مشاوره بگیرید و با خیالی آسوده و با بهترین قیمت تراکنش های خود را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما باید با قوانین موافقت کنید.

فهرست