کرک نوروگاید NeuroGuide 3.2.1 اخرین ورژن سال ۲۰۲۱ آماده فروش میباشد.

با برخی از ویژگیهای نرم افزار NeuroGuide نوروگاید آشنا شوید.

نرم افزار نوروگاید

نرم افزار نوروگاید (NeuroGuide) یک مجموعه ابزار است که یک پزشک یا محقق می تواند برای کمک به ارتباط علائم و رفتار با شبکه های عملکردی در مغز استفاده کند. یکی از ابزارها ، تصویربرداری عصبی EEG برای ارزیابی مناطق Brodmann و گره ها و اتصالات شبکه های عملکردی در مغز است که احتمالاً با علائم ، از نظر ایستا یا در زمان واقعی ارتباط دارند.

NeuroGuide نمای گذشته نگر از شکل موج EEG و رد مصنوع آفلاین را ارائه می دهد. NeuroGuide همچنین محاسبات انرژی طیفی ، توان و انسجام همراه با عملکردهای متمایز ، سیگنال ژنراتور ، هنجارهای LORETA و شاخص عملکرد مغز (اطلاعات QEEG) را ارائه می دهد. NeuroGuide از یک تبدیل سریع فوریه (FFT) با رزولوشن ۵/۵ و ۱ هرتز برای تهیه نقشه های اصلی رنگ با پهنای باند ۰-۴۰ هرتز ، یک م componentلفه تجزیه و تحلیل فرکانس مشترک برای شناسایی وقایع زمانی بیشتر یا کمتر از مقدار آستانه و همچنین استفاده می کند. تجزیه و تحلیل LORETA.

 

همه اینها بیش از ۱۹ کانال اطلاعات ورودی است که انعطاف پذیری در انتخاب مونتاژ و صادرات آسان به برنامه های دیگر را فراهم می کند و این را به یک ابزار قابل توجه ، همه کاره و قابل توجه تبدیل می کند.

 

نرم افزار نوروگاید ابزاری قدرتمند برای بسیاری از رشته ها است: متخصصان مغز و اعصاب ، صرع ، روانشناسان ، روانپزشکان ، متخصصان اعصاب ، روانشناسان اعصاب ، پزشکان و محققان. نرم افزار NeuroGuide Analysis توسط متخصصین پزشکی یا بالینی واجد شرایط برای ارزیابی آماری الکتروانسفالوگرام انسان (EEG) استفاده می شود. برای تحقیق و آموزش ، NeuroGuide در نظر گرفته شده است که توسط دانشجویان و متخصصان شایسته و با اخلاق برای ارزیابی آماری الکتروانسفالوگرام انسان (EEG) استفاده شود.

ویژگی های پیشرفته ای که نرم افزار NeuroGuide  برای ارائه دهندگان مراقبت های بهداشت روان  و محققان فراهم می کند شامل :

ثبت لحظه ای EEG و با کیفیت

حذف اتوماتیک ارتیفکت بدون تغییر فاز

EEG متداول با زمان دامنه و نشانگرهای رویداد

EEG معمولی با دامنه زمانی LORETA برای صرع و اختلالات کانونی

چک لیست علائم و تولید پروتکل شبکه عصبی

امتیاز نوروفیدبک EEG Surface و LORETA Z

شاخص عملکرد مغز

شاخص ضربه مغزی

گزارشگر بالینی QEEG خودکار

ابزار تحقیق برای ارزیابی بالینی EEG

ابزار تحقیق برای تشخیص و آموزش بهینه عملکرد

کرک نرم افزار NeuroGuide نسخه اخر این نرم افزار در سال ۲۰۲۱ و ورژن ۳٫۲٫۱٫۱ میباشد موجود میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما باید با قوانین موافقت کنید.

فهرست