دانلود کرک نرم افزار SMC Cardiac Suite CSImport CSI

 

بررسی اجمالی
CSimport یک ابزار مدیریت داده ها که همچنین به عنوان پرتاب برای برنامه های کاربردی نرم افزار که بخشی از سروهای-سینا قلبی سوئیت در خدمت است.

این برنامه حفظ یک پایگاه داده محلی تصاویر پزشکی است که می تواند از انواع منابع وارد شده، و کاربر با مجموعه ای از گزینه های مدیریت داده ها فراهم می کند. علاوه بر این، کاربر می تواند انتخاب پوشه ها و یا مجموعه داده به قلب برنامه کمی AutoQUANT، QGS، QPS یا QBS منتقل می شود. CSimport نیز می توانید استفاده برای راه اندازی QARG، جلویی به سیستم گزارش ARG.

هنگامی که توسط سیستم های پزشکی فیلیپس به عنوان بخشی از بسته AutoQUANT MD توزیع شده، CSimport است که به عنوان AutoQUANT MD داده های مرورگر گفته می شود.

در عمق
CSimport ارائه می دهد ویژگی های زیر:

پایگاه داده محلی از تصاویر
تصاویر یا در فرمت اصلی خود و یا در یک فرمت اختصاصی فشرده ذخیره می شود. به عنوان یک ویژگی جدید در نسخه ۳٫۰، گزینه های تبدیل به طور دائم به عنوان پروفایل های تنظیمات واردات را برای ترویج سیاست های واردات سازگار است.

گزینه های تصویر واردات چندگانه
تصاویر را می توان به طور مستقیم از یک دیسک محلی (هارد دیسک، سی دی، درایو فلش USB، و غیره) و یا یک دیسک نقشه برداری از میزبان راه دور وارد شده است. تصاویر همچنین می توانید از فیلیپس داروها یا اودیسه سیستم از راه دور، سرورهای FTP وارد شود، و DICOM پرس و جو / بازیابی سرورها مانند و آرشیو تصاویر سیستم های ارتباطی (PACS). نسخه ۳٫۰ معرفی DICOM فیلتر پرس و جو، ارائه یک روش کارآمد تر به پرس و جو.

مجزا فروشگاه DICOM کلاس ارائه دهنده خدمات (SCP) خدمات نصب شده است که اجازه می دهد تا تصاویر را از راه دور سیستم های DICOM سازگار تحت فشار قرار دادند. CSimport مدیریت خدمات و گزینه های پیکربندی فراهم می کند.

مدیریت داده های انعطاف پذیر
با شروع نسخه ۳٫۰، CSimport اجازه می دهد تا کاربر را به حفظ سلسله مراتب دلخواه از پوشه ها برای ذخیره داده ها، به عنوان ثابت دو سطح بیمار / مجموعه داده سلسله مراتب از نسخه های قبلی مخالف است. این به این معنی، به عنوان مثال، که یک کاربر می توانید یک پوشه برای آموزش موارد با پوشه برای آسیب های خاص ایجاد و کپی کردن یا انتقال مطالعات انجام شده در پوشه مناسب. پوشه ها و مجموعه داده همچنین می توانید با یک رنگ پرچم گذاری شود، با برچسب ها، و با نظرات گسترش، همه از آن می توان برای در کل پایگاه داده های تصویر جستجو (علاوه بر پوشه / نام بیمار، MRN، توضیحات مطالعه، و غیره) جریان نمایش پوشه همچنین می توانید در پرواز با استفاده از یک نوار فیلتر در بالای مرورگر داده فیلتر می شود. نسخه ۳٫۰ نیز پوشه طولانی و سردبیران هدر مجموعه داده معرفی می کند.

پرتاب برنامه
در CSimport 3.0، کاربر می تواند داده ها در هر سطح را انتخاب کنید و راه اندازی نرم افزار. مجموعه داده را انتخاب کنید برای پردازش چند عکس، و یا مطالعات متعدد را انتخاب کنید به چند بار SPECT، PET، و / یا CT مجموعه داده ها و انجام مقایسه سریال. بدون نیاز به تمرین کردن به سطوح پایین تر از سلسله مراتب پوشه، فقط پوشه مورد مطالعه انتخاب و راه اندازی نرم افزار مورد نظر.

جهت سفارش دانلود کرک از طریق ثبت درخواست و یا تماس با شرکت اقدام فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما باید با قوانین موافقت کنید.

فهرست