خرید لایسنس نرم افزار مایلستون MILESTONE R3 2020

نرم افزار مدیریت تصاویر مایلستون یکی ازقدرتمندترین نرم افزارهای مدیریت تصویر جهان است. نسخه های مختلف این نرم افزار از کسب و کار کوچک تا سازمان های بزرگ را پوشش داده و امکانات گسترده این نرم افزار مدیریت تصاویر امنیتی را بیش از پیش قابل اطمینان تر و آسان تر نموده است.

این نرم افزار نظارت تصویری مبتنی بر پلتفرم باز برای کسب و کارها در اندازه های مختلف مناسب است، چه هدف شما حفاظت از یک فروشگاه باشد و چه یک سازمان چند شعبه ای گسترده، نرم افزار XProtect مایلستون به بهترین نحو ممکن نیاز شما را برطرف میکند.

معرفی نسخه های مجموعه نرم افزار های Milestone XProtect

نرم افزار XProtect مایلستون، یک نرم افزار مدیریت تصویر قدرتمند و در عین حال آسان برای استفاده است.

این نرم افزار به کمک پلاگین های مختلفی که توسط شرکت های مختلف تولید و عرضه شده است، در نسخه های پایه تا سازمانی خود، تمامی نیازهای یک فروشگاه کوچک تا یک سازمان بسیار بزرگ را از نظارت تصویری تا کنترل ورود و خروج را مدیریت و یکپارچه سازی می کند. به کمک این نرم افزار می توانید دوربین های نظارتی، گیت ها و درب های ورود و خروج را مدیریت کرده و به اطلاعات هوشمندسازی نظارت تصویری از طریق یک نرم افزار واحد دسترسی داشته باشید.

دانلود نرم افزار Milestone XProtect Essential

نسخه Essential نرم افزار XProtect مایلستون، امکان مدیریت تصاویر کسب و کارهای خرد و دفاتر را به شکلی مقرون به صرفه ممکن می کند.

نسخه Essential، تا ۸ دوربین را تحت یک شبکه یا سایت پشتیبانی می کند. این نرم افزار تمام نیازهای یک کسب و کار کوچک را فراهم کرده و بازبینی تصاویر را به صورت هوشمند ممکن می کند. معمولا از این نسخه مایلستون برای دفاتر، فروشگاه ها و فضاهای کوچک استفاده می شود.

با در اختیار داشتن امکانات پیشرفته جستجوی تصاویر، تشخیص حرکت اشیا و برنامه زمان بندی انعطاف پذیر بندی ضبط تصاویر، شما را در دستیابی و استخراج سریع تصاویر ضبط شده، کمک خواهد کرد، در این نسخه، ۵ کاربر همزمان و با اعمال محدودیت های تعریف شده می توانند از طریق نرم افزار های تحت وب یا نصب شده به تصاویر زنده و یا ضبط شده دسترسی داشته باشند.

بررسی افزار Milestone XProtect Express

نسخه Express نرم افزار XProtect مایلستون، مناسب برای کسب و کارهای کوچک بوده و از هوشمندسازی نظارت تصویری و یکپارچگی با کارتخوان پشتیبانی می کند.

نسخه Express مایلستون، راهکاری مقرون به صرفه، جهت مدیریت تصاویر کسب و کارهای خرد است. هر آن چیزی که بیش از نیازهای اولیه نظارت تصویری برای چنین کسب و کارهایی مد نظر است در این مجموعه گنجانده شده است. این نسخه مایلستون تا ۴۸ دوربین تحت شبکه را پشتیبانی کرده و علاوه بر نظارت تصویری ساده، می توان نرم افزارهای هوشمندسازی نظارت تصویری و همچنین دستگاه های کارتخوان را با آن یکپارچه نمود.

در فروشگاه های بزرگ از امکان یکپارچگی دستگاه کارتخوان، می توان جهت ضبط تصاویر به صورت خودکار زمان کشیده شدن کارت استفاده نمود.

همچنین نرم افزار XPROTECT EXPRESS اشراف کاملی بر اجازه های دسترسی کاربران دارد و مدیر سیستم نظارت تصویری را قادر می سازد کاربران را براساس نیاز وتوانایی هایشان دسته بندی کرده و اجازه بهره مندی از سیستم را مطابق خواسته های مجموعه تنظیم ومهیا سازد. که ایجاد محدوه زمانی کاربری، تعیین دوربین های قابل دسترس برای کاربر و استفاده از قابلیت های متعدد دوربینها، مانند امکان چرخش دوربینها متحرک از آن جمله است.

معرفی نرم افزار Milestone XProtect Professional

نسخه Professional نرم افزار XProtect مایلستون، برای کسب و کارهای متوسط نظیر موزه ها، بیمارستان ها و مدارس است.

نسخه Professional مختص سازمان هایی با اندازه متوسط طراحی شده است. این نسخه محدودیت تعداد دوربین نداشته و می توان به اندازه نیاز دوربین به این نرم افزار اضافه نمود. به کمک این نرم افزار اپراتور قادر است تا شمای کلی حراستی یک سازمان را به راحتی مشاهده کرده و به سرعت به حوادث واکنش نشان دهد. کاربرد های معمول برای این نسخه در مدارس، دانشگاه ها، موزه ها، بیمارستان ها است که پاسخگویی سریع به حوادث ضروری است.

در نرم افزار XPROTECT PROFESSIONAL تمامی اعمال روزانه از طریق یک کنسول کاربری آسان، بدون نیاز به آشنایی به تنظیمات متعدد نرم افزار، براحتی در اختیار کاربر قرار می گیرد. از طریق کنسول کاربری SMART CLIENT نمایش زنده تصاویر و همچنین تصاویر ضبط شده در اختیار کاربر قرار گرفته است.

خرید نرم افزار Milestone XProtect Expert

نسخه Expert نرم افزار XProtect مایلستون، ابزاری قدرتمند برای مدیریت نظارت تصویری سازمان های بزرگ نظیر استادیوم ها و انبارهاست.

نسخه Expert، نرم افزار مدیریت تصویری مبتنی بر پلتفرم باز است. این نرم افزار مناسب سازمان های متوسط و بزرگ بوده و سیستم مدیریت مرکزی آن به آسانتر کردن نصب و کارکرد روزانه کمک می کند.
این نسخه از XProtect، قابلیت ذخیره سازی تصویر به همراه پشتیبان را دارد. در شرایطی که برای ابزار ذخیره سازی اطلاعات نظیر سرور یا هارد مشکلی بوجود آید، به سرعت فرآیند ضبط تصویر و حوادث به سرور پشتیبان منتقل شده تا هیچ تصویری از دست نرود. همچنین به کمک حافظه های موجود روی دوربین می توان در صورت قطع ارتباط با دوربین، ضبط تصاویر را به عهده خود دوربین نهاده و پس از برقراری ارتباط، تصاویر ضبط شده روی دوربین ها را به سرعت به سرور مرکزی انتقال داد.

نرم افزار Smart Client قسمتی از XProtect است که به کمک آن می توان تصاویر زنده و ضبط شده را مشاهده نمود. این نرم افزار علاوه بر امکانات پایه مشاهده تصاویر، امکاناتی نظیر اضافه کردن نقشه چند لایه ای منطقه، مشاهده حوادث و آلارم ها و بسیاری امکانات دیگر را نیز ارائه می دهد.

لایسنس نرم افزار Milestone XProtect Corporate

نسخه Enterprise یا Corporate نرم افزار Milestone پیشرفته ترین نسخه نرم افزار XProtect است که مختص مراکز حساس و بزرگ نظیر فرودگاه ها و سطح شهر است.

نسخه Corporate نرم افزار XProtect مایلستون، ابزاری قدرتمند در زمینه مدیریت کل سامانه حراستی یک سازمان بسیار بزرگ است. این نسخه برای سایت های بزرگ و حساس طراحی شده و قابلیت اجرای همزمان روی چندین سرور را داراست. رابط کاربری آسان آن زمان راه اندازی پروژه را کاهش داده و همچنین به اپراتورها این اجازه را می دهد تا با سهولت با این سیستم کار کنند. قابلیت تعریف ساختار درختی به دپارتمان های مختلف یک سازمان و تجمیع تصاویر در یک سرور مرکزی یا همان Federation، بی رقیب بوده و مدیریت کلان و خرد حراست یک سازمان بزرگ را در کنار یکدیگر ممکن می سازد.

معرفی و دانلود کرک نرم افزار MILESTONE

شرکت مایلستون در حال حاضر بیش از ۸۰۰۰ نماینده در سراسر جهان و بیش از ۱۰۰هزار خرید لایسنس نرم افزار و نصب را در رزومه کاری خود دارد.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد خرید نرم افزار مایلستون Open Platform بودن آن است که به واسطه آن نرم افزار مایلستون بالاترین سازگاری را با نرم افزارهای third-party نظیر تشخیص چهره و پلاک خوان را داشته باشد. در سال ۲۰۱۶ شرکت مایلستون توانست برای چندمین بار عنوان بهترین نرم افزار سیستم های نظارتی هوشمند را از آن خود کند.

نرم افزارهای Milestone در حال حاضر بیش از ۹۰۰ مدل دوربین از ۸۰ تولید کننده معتبر در دنیا را پشتیبانی می نماید. این شرکت در رده های بالای تولید کنندگان نرم افزارهای مدیریت و نظارت تصویری قرار گرفته و البته قیمت مناسب تولیدات این شرکت نیز مزید بر علت بوده است. یکی از مزایای قابل توجه این نرم افزار معماری باز آن است که باعث انعطاف پذیری آن با نرم افزار های جانبی استاندارد موجود در بازار جهت استفاده بهینه از قابلیت هوشمندی سیستم های تحت شبکه شده است.

نرم افزار مایلستون XPROTECT SMART CLIENT

نرم افزار SMART CLIENT یک کنسول اپراتوری برای مشاهده تصاویر زنده و ضبط شده است.

نرم افزار SMART CLIENT به کاربر این امکان را می دهد که چیدمان دوربین ها را بر اساس خواسته و نیاز خود بر روی صفحه نمایش داشته باشند. در بکارگیری این نرم افزار ابزار های قدرتمندی برای مشاهده تصاویر ضبط شده، به کمک شما خواهند آمد، امکانات پیشرفته جستجوی تصاویر بر اساس زمان، سکانس یا تغییرات منطقه ای در این نرم افزار، به شما امکان پیدا کردن تصاویر ضبط شده دلخواه خود را در کمترین زمان مهیا می کند، البته در ورژن های جدید این نرم افزار قابلیت نمایش همزمان تصاویر ضبط شده و زنده نیز گنجانده شده است.

در نرم افزار MILESTONE SMART CLIENT شما قادر خواهید بود حداکثر تا ۱۰۰ تصویر را در یک صفحه نمایش مشاهده کنید. امکان انتخاب ماتریس های متنوع و نمایش تصاویر در قالب های ۴:۳ ویا ۱۶:۹ برای تصاویر FULL HD از دیگر ویژگی های جالب این نرم افزار است. همچنانکه شما خواهید توانست در ماتریس ایجاد شده علاوه بر نمایش تصاویر دوربینها، عکس، لینک های HTML ویا نقشه سایت خود را قرار دهید و یا یکی از خانه های ماتریس را به تعدادی دوربین اختصاص دهید که بصورت گردشی و با تنظیمات زمان مشخص نمایش داده می شوند.

امکانات نرم افزار مدیریت تصاویر مایلستون در راهکارهای امنیتی و نظارتی:

– یادگیری و نصب آسان و مقیاس پذیری آن بر اساس نیاز مشتری.
– قابلیت مدیریت تعداد زیادی دوربین به واسطه ساختار منحصر به فرد و استفاده از کمترین منابع سخت افزاری به همراه پایداری بالا.
– تعریف وقایع و اتفاقات خاص به صورت از پیش تعیین شده و ارسال هشدارهای مربوطه به اشخاص و مکان های مختلف بدون توجه به مسافت از روش های مختلف (ایمیل، پیام کوتاه و..).
– مشاهده همزمان تعداد نامحدودی تصویر و امکان ایجاد نقشه چند لایه و جانمایی دوربین ها بر روی آن, جهت نظارت آسان تر و تعیین سطح دسترسی برای کاربران سیستم.
– نشانه‌گذاری تصاویر ذخیره شده جهت جستجوی سریع آن‌ها.
– استخراج تصاویر به صورت رمزگذاری شده جهت ارسال ایمن.
– مدیریت متمرکز و چند لایه بدون محدودیت در تعداد لایه ها، سرورها و دوربین ها.
– بکارگیری راهکارهای پشتیبان در زمان بروز اختلال در عملکرد سرورها، دوربین‌ها و فضاهای ذخیره سازی.
– امکان مدیریت پهنای باند شبکه و سازگاری با پهنای باند کم برای ارسال و دریافت تصاویر.
– جستجو در تصاویر ذخیره شده بر اساس زمان، مکان، رخ داد ها و منطقه خاص در تصویر.
– امکان ذخیره سازی چند سطحی برای مدت های طولانی به جهت مدیریت در فضای ذخیره سازی.

جستجوی متوالی :
دسترسی به خلاصه ای از تصاویر ضبط شده و اتفاقات مهم برای زمانی که نیاز سریع به رسیدگی به کاری یا ارائه مدرکی در اسرع وقت وجود دارد.

بازبینی مستقل و همزمان:
این کنسول نرم افزاری به شما اجازه می دهد بازبینی تصاویر ضبط شده یک دوربین را همزمان با تصاویر زنده مابقی دوربین ها در یکجا و در کنار هم داشته باشید.

کلید های کنترل :
بکارگیری کلید های کنترل دوربین و یا بقیه دستگاه های متصل از روی تصاویر زنده، مادام که به اپراتور نظارت به مانیتورینگ تصاویر مشغول است.

زبان‌های گوناگون :
پشتیبانی از بیش از ۲۶ زبان مختلف.

آخرین و کامل ترین نسخه ۲۰۲۰ R3 موجود می باشد، نسخه ورژن ۲۰۲۰ SR3
دانلود کرک نرم افزار مایلستون Milestone به همراه تمامی ماژول ها و فول لایسنس فعال می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما باید با قوانین موافقت کنید.

فهرست