دانلود کرک نرم افزار تجزیه و تحلیل مایع و نفت dbrSOLIDS

پیش بینی نقاط بارش

dbrSOLIDS نرم افزار تجزیه و تحلیل مایع یک برنامه مبتنی بر ویندوز مایکروسافت است که پیش بینی نقطه بارش ترمودینامیکی واکس و آسفالتین با آگاهی از ترکیب سیال مخزن است. دقت ماژول شده است تست های آزمایشگاهی تایید شده است.

بارش از موم و آسفالتین در درجه اول از طریق تغییر در دما، فشار، و ترکیب آشکار می شود. ترکیب تحت تاثیر قرار هر دو، اما درجه حرارت موم بارش قابل توجه تر است، و فشار برای آسفالتین قابل توجه تر است.

مهندس تضمین جریان وارد ترکیب و نتایج تجربی به نرم افزار برای پیش بینی و تنظیم از نقاط موم و شروع آسفالتین. نتایج تاثیر می گذارد استراتژی عامل زمینه به منظور بهبود عملکرد است.

محاسبات ماژول موم

موم نرم افزار dbrSOLIDS (یا پارافین) ماژول یک مدل تعادل ترمودینامیکی است که شرایط بارش موم پیش بینی است.

یک روش خصوصیات به طور خاص برای این نرم افزار بهتر توسعه کسر سنگین سیال مخزن برای بهبود بارش موم و پیش بینی رفتار فاز مایع توصیف می کند. ماژول موم است کامل، دو به طور همزمان و سه فاز (بخار مایع، مایع جامد و بخار مایع جامد) مدل. علاوه بر درجه حرارت که در موم ظاهر خواهد شد، آن را پیش بینی جرم موم رسوب و دیگر خواص فیزیکی برای سیالات مخزن.

محاسبات ماژول آسفالتین

ماژول آسفالتین نرم افزار dbrSOLIDS یک مدل ترمودینامیکی ترکیبی بر اساس معادلات حالت و آسفالتین ارتباط مولکولی است. این مدل روش توصیف از ماژول موم تصویب. در صورت موجود بودن، مدل همچنین می توانید یک تجزیه و تحلیل اشباع معطر رزین های آسفالتین برای انجام محاسبات بارش آسفالتین استفاده کنید.

جهت سفارش دانلود کرک از طریق ثبت درخواست و یا تماس با شرکت اقدام فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما باید با قوانین موافقت کنید.

فهرست