بهترین کیف پول بیت کوین در بین کیف پول های موجود برای آن کدام است؟

کیف پول بیت کوین

بازار بیت کوین و کیف پول آن خیلی داغ است آنچه که ۶ سنت در سال ۲۰۱۰ فروش می رفت، ۷.۴۰۰ دلار در سال ۲۰۱۷ به دست آورد. اگر شما دارای ارز رمزنگاری هستید یا حتی فکر خرید برخی از آن ها هستید، یا می خواهید بهترین کیف پول بیت کوین را پیدا کنید، با ما همراه باشید. با تاکید بر ایمنی، در اینجا پنج نوع کیف پول مشهور معرفی شده است.

شماره ۵: Coinbase (صرافی آنلاین).

صرافی آنلاین، به واسطه، بزرگتر بودن، و امنیت بالا از روش های دخیره کوین است. اما CoinBase به نظر می رسد از درس های پیشینیانش عبرت گرفته و یکی از بزرگترین صرافی های بیت کوین در جهان است. کیف پول بیت کوین آن کاربر پسند است؛ شما نمی توانید بیت کوین را در Coinbase خرید، فروش، مبادله و تجارتی بسازید، اما شما می توانید بیت کوین خود را در یک کیف پول آن ذخیره کنید.


شماره ۴: Blockchain.info (کیف پول آنلاین).

صرافی ها برای هکرهای بلند پروازانه خیلی خوش طعم هستند. کیف پول های مبتنی بر وب می تواند برخی از خطرات امنیتی و هکینگ را نیز به همراه داشته باشد، اما کیف پول Blockchain.info در مورد مبادلات خود به هدف های برجسته ای دست یافته است. Gox و Bitfinex روی آن قرار داند.

شماره ۳: الکتروم (کیف پول نرم افزارd).

Electrum یک گزینه ذخیره سازی محبوب و رایگان در جامعه بیت کوین است و یکی از بیشترین برنامه های ذخیره سازی دسک تاپ است که اکثرا مورد توجه است. در حدود سال ۲۰۱۱ تاسیس شده است و همچنین برای تلفن همراه در دسترس است، هرچند کاربران اپل (Nasdaq: AAPL) بدشانس هستند – تا به امروز آن تنها توسط آندروید پشتیبانی می شود.

Electrum دارای کیفیت بالا برای سهولت استفاده و رابط کاربر است که همیشه مناسب است، اما دلیل واقعی انتخاب این کیف پول، ایمنی و قابلیت اطمینان بودن آن است. کاربران میتوانند کلید خصوصی خود را کنترل کنند. از آنجا که کلید خصوصی شما، یک رشته طولانی از حروف و اعداد است به شما اجازه می دهد به بیت کوین خود دسترسی داشته باشید، شما باید آن را، خصوصی، نگه دارید.


شماره ۲: Ledger یا Trezor (کیف های دستی / دانگل های سخت افزاری).

هنگامی که شما شروع به تفکر در مورد استفاده از راه حل های ذخیره سازی سخت افزار برای ارز دیجیتال خود می کنید، شما می دانید که آن را جدی گرفتید. این کیف پول ها، هر دو از بهترین کیف پول بیت کوین به دلیل ایمنی و امنیت بالا هستند. به علاوه، آنها به اندازه کافی برای سرمایه گذاران حرفه ای مناسب هستند.

پیتر کینن، مدیر سرمایه گذاری در Hemmeyer Trading + Investments، که در شیکاگو مستقر است، می گوید: “ما کمی تجربه در این زمینه داریم و از Trezor و Ledger Nano S را ترجیح می دهیم.”

 

شماره ۱: کیف پول Paper Wallet یا سایر موارد ذخیره سازی سرد.

یک کیف پول کاغذی به سادگی یک سند است که حاوی تمام اطلاعاتی است که شما نیاز دارید تا کلید های خصوصی بیت کوین را که نیاز دارید ایجاد کنید. اغلب به شکل یک قطعه کاغذ با یک کد QR است که می تواند به صورت کیفی نرم افزار اسکن شود، زمانی که شما به آن نیاز دارید. با ذخیره کردن bitcoin آفلاین، به هیچ و هیچ کس اعتماد نکنید و هیچکس جز خودتان نیست، و شما تمام اطلاعاتی را که لازم دارید برای کنترل و دسترسی به bitcoin مورد نیاز است، از قویترین روش ذخیره سازی «سرد» استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما باید با قوانین موافقت کنید.

فهرست