استلار لومنس (XLM)، خرید و فروش و کیف پول آن را بهتر بشناسیم!

ارز دیجیتال استلار لومنس

استلار لومنس (Stellar Lumens) خود را به عنوان یک زیرساخت پرداخت توزیع شده با منبع باز، بر اساس فرضیه ای مطرح می کند که جامعه جهانی نیاز به “یک شبکه مالی جهانی برای هر کس دارد.” Stellar Lumens این نیاز را پر کرده و افراد، موسسات و سیستم های پرداخت را از این طریق پشتیبانی می کند.

در انجام این کار، تیم استلار لومنس خواهان انجام معاملات پولی ارزان تر، سریع تر و قابل اطمینان تر از سیستم های فعلی است. علاوه بر این، پروتکل آنها با استفاده از پرداخت های فراتر از مرزها، مردم را از سراسر جهان به یکدیگر متصل می کند.

چگونه کار می کند؟

همانند (بیشتر) ارزهای دیجیتال دیگر، Stellar Lumens از ویژگی های فن آوری بلاک چین برخوردار است. شبکه استلار بر روی وب سرورهای غیر متمرکز که توسط یک کنسرسیوم بین المللی پشتیبانی می شود، اجرا می گردد. این سرورها از ledger پشتیبانی می کند که اطلاعات و معاملات شبکه را در آن دنبال می کند.

در عمل، پروتکل استلار لومنس، مثل PayPal، یکپارچه تر و قابل انعطاف تر عمل می کند. برای شروع به استفاده از Stellar، شما باید پول نقد را در شبکه ارسال کنید. این شبکه بسیار شبیه یک بانک یا پی پال است و پس از آن پول شما را نگه می دارد و به کیف پول مجازی شما اعتبار می دهد. مبادله به شما اجازه می دهد که پول خود را به صورت رسمی به حساب عمومی استلار تبدیل کنید.

مبادلات

استلار لومنس به کاربران خدماتی را برای فروش و یا خرید ارز های دیگر ارائه می دهد. همه نرخ ها توسط فردی که سفارش می دهد، تعیین می شوند، بنابراین با نرخ ارز خودکار که خود Stellar برای انتقال شخصی اعمال می کند، تفاوت دارد.

اگر می خواهید GBP برای EUR مبادله کنید، آن را در سفارشات استلار لومنس قرار دهید. سپس این سفارش به بازار جهانی وارد می شود، که شما می توانید با آن مقایسه کنید تا ببینید که سفارش شما در برابر دیگران چگونه است. توجه داشته باشید که این مبادله تنها به پول فیات محدود نمی شود و شامل ارز های دیجیتالب و فیات خواهد بود.

کیف پول های استلار لومنس

بسیاری از کیف های مورد استفاده برای ذخیره ی Ledger، در شبکه Stellar برای استفاده در بازار جهانی وجود دارند. برای مثال، Stronghold، تبادل توزیع شده در سیستم Stellar ساخته است و StellarTerm یک مشتری است که اجازه دسترسی به مبادله توزیع شده را برای تجارت یا ارسال وجوه می دهد. تیم Stellar نیز Stellar Desktop را ایجاد کرده است که مخصوص ارز Lumens است.

اگر به دنبال یک کیف پول غیر از شرکت استلار هستید، Ledger Nano S احتمالا امن ترین کیف است، اما اگر شما این کیف پول را نداشته باشید، می توانید از stargazer, Papaya, و Saza. استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما باید با قوانین موافقت کنید.

فهرست