استفاده از اتومبیل برای استخراج بیت کوین توسط یک سوپرشارژر در اتومبیل

استفاده از اتومبیل برای استخراج بیت کوین

درست زمانی که استخراج کنندگان بیت کوین می اندیشیدند که استخراج، بر روی گوشی و موتورهای هیدرولیکی انقلابی بوده است، مالک یک ماشین الکتریکی (تسلا) از قدرت سوپرشارژر خودرو خود برای استفاده از ارز دیجیتال بیت کوین استفاده می کند. برای انجام این کار، مالک یک کامپیوتر استخراج کننده بیت کوین را در تنه ماشین نصب کرد. پس از استخراج بیت کوین، از سوپرشارژر ماشین تامین می شود.

سود آوری

این یک راه جالب برای استخراج ارز دیجیتال است، اما برای صاحب آن به عنوان هزینه عملیاتی خود می تواند بسیار سودآور باشد در حالیکه استخراج ارزهای دیجیتال تقریبا صفر است. تنها سرمایه گذاری اصلی هزینه ساخت و ساز و همچنین تجهیزات و لوازم جانبی مرتبط است.

برخی از مسائل مربوط به استراتژی استخراج بیت کوین

اکتشاف روش های نوآورانه و خلاقانه استخراج بیت کوین و ارزهای مجازی دیگر همیشه به دلیل افزایش مداوم قیمت ارزهای دیجیتال، به ویژه بیت کوین ، یک تلاش بسیار جالب است.

استفاده از سوپرشارژرهای وسایل نقلیه الکتریکی مثل مدل تسلا می تواند یک ایده خوب باشد، اما برخی مسائل جانبی ممکن است به وجود آید. در میان این نگرانی ها این احتمال وجود دارد که استخراجها می توانند مقدار زیادی گرما تولید کند که در طول زمان می تواند به قطعات داخلی خودرو آسیب برساند. در صورت استفاده مداوم برای استخراج بیت کوین، باتری ماشین نیز می تواند به راحتی آسیب ببیند.

مسائل فنی

با وجود توان بالقوه و سودمندی آن، تسلا و دیگر صاحبان خودروهای الکتریکی باید با دقت تصمیم بگیرند که آیا با توجه تاثیرات بالقوه در عملکرد اتومبیل های خود، می خواهند از این رویکرد در معادلات منحصر به فرد خود استفاده کنند یا دلیل دیگری دارد.

کسانی که می خواهند ارزهای دیجیتال خود را معامله کنند ممکن است بخواهند روش های دیگر در استخراج؛ مانند استفاده از انرژی های تجدید پذیر مانند پانل های خورشیدی را کشف کنند.

با این حال، به دلیل اینکه هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارند، این فناوری های جدید نیاز به سرمایه گذاری پیش پا افتاده خوبی دارند. اگر آنها تصمیم بگیرند با استفاده از این روش، بیت کوین را بفروشند، باید آماده باشند که پول زیادی را برای آن صرف کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما باید با قوانین موافقت کنید.

فهرست