ارز دیجیتال وینگز (WIN)، خرید و فروش و کیف پول وینگز را بهتر بشناسیم!

بنیاد وینگز WINGS در سوئیس مستقر است و شامل یک تیم متخصصان متشکل از بلاک چین است که با هدف ایجاد پروژه های فعال در بلاک چین می پردازند. وینگز WINGS تکنولوژی DAO را برای کارآفرینان و شرکت هایی که به دنبال دستیابی جهانی از بیت کوین و دیگر مسائل مربوط به سرمایه گذاری در پروژه هستند، به کار می گیرد. ویژگی های مختلف آن شامل قدرت تحلیل بازار با اطلاعات پیش بینی شده برای تصمیم گیری با کیفیت بالاتر، قراردادهای هوشمند برای یک سازمان غیرمتمرکز جهانی در چارچوب توافقات و سهولت استفاده برای دسترسی مخاطبان است. برای کسب اطلاعات بیشتر، می توانید از وبسایت WINGS دیدن کنید.

وینگز و کاربران

وینگز ی به کاربران آن اجازه می دهد تا در مدیریت DAO (Decentralized Autonomous Organizations) شرکت کنند. این رویکرد از نظارت استاندارد DAO و پیش بینی بازاریابی ستفاده می کند. توسعه دهندگان آن با هدف جمع آوری کاربران از سراسر جهان برای همکاری در تصمیم گیری در مورد نتایج پروژه های جدید، استفاده می کنند.

پلتفرم WINGS

سازندگان، پروژه را با ارائه پیشنهادات خود به پلتفرم WINGS شروع می کنند. پروژه های استاندارد، سرمایه گذاران اولیه را قادر می سازد تا حق دسترسی و دسترسی به محصولات نهایی را به دست آورند، اما WINGS به افرادی که سهامشان را در این پروژه ها سرمایه گذاری می کنند، با صدور توکن هایی به نام Coins WINGS ارائه می دهد. این توکن ها به سرمایه گذاران اجازه می دهد که در تمامی تصمیمات آینده که بر پروژه های آن­ها تأثیر می گذارند، سهم سود را از طریق قراردادهای هوشمند توزیع کنند.

هوش مصنوعی

امکان پذیری پروژه های ارائه شده توسط جامعه وینگز با استفاده از هوش مصنوعی مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد. دارندگان سکه وینگز پروژه های پیشنهادی را ارزیابی می کنند و سپس تصمیم می گیرند با استفاده از پیش بینی و ارزیابی ریسک در مورد پروژه جدید، سود کسب کنند. هر پروژه براساس اهداف واقعی یا تیم قابل اعتماد است و انتظار میرود که این مبلغ مورد نیاز را افزایش دهند.

چگونه کار می کند؟

پیشگامان بازار، از پلتفرم وینگز WINGS و همچنین توسعه دهندگان آن استفاده می کنند. اعضای جامعه برای ایجاد پیش بینی های دقیق از طریق گرفتن توکن هایی در پروژه هایی که از آنها حمایت می کنند، انگیزه می گیرند و اگر پروژه ها موفق شود، سود خود را به دست می آورند. این موضوع تضمین می کند که پلت فرم وینگز توسط یک جامعه جهانی حمایت شود.

مبادلات و خرید و فروش وینگز WINGS

توکن های وینگز در صرافی های متعدد ارزهای دیجیتال مانند Liqui، Gatecoin،Livecoin و CryptoDerivatives و در تبادل با بیت کوین، اتر و USDT در دسترس هستند. درهر صورت Bittrex دارای بالاترین حجم معاملات و نقدینگی است.

کیف پول وینگز

پلت فرم WINGS بر روی شبکه Ethereum اجرا می شود، بنابراین هر کیف پولی که در آن شما کلید خصوصی اتریوم را دارید می توانید کوین های WINGS را نگه دارید، با این حال کیف های خاص مانند MyEtherWallet و Metamask به شما این امکان را می دهد که توکن را مشاهده و ارسال کنید.

تیم پشتیبانی

بلاک چین وینگز بر روی پلت فرم Ethereum و یک زبان برنامه نویسی به نام Solidity و Rootstock برای قراردادهای هوشمند در یک زنجیره جانبی بیت کوین استفاده می شود. کاربران WINGS نیازی به درک نحوه کد گذاری و ارتباط با پلتفرم از طریق دسکتاپ و دستگاه های تلفن همراه ندارند. هوش مصنوعی در آینده اجرا خواهد شد تا افراد بتوانند با ربات های هوشمند و با زبان های مادری خود ارتباط برقرار کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما باید با قوانین موافقت کنید.

فهرست