ارز دیجیتال متاویرس (ETP)، خرید و کیف پول Metaverse را بهتر بشناسیم!

متاویرس Metaverse

متاویرس یک بلاک چین پیشرو در چین است. هدف اصلی آن ارائه خدمات امن و کاربر پسند بر اساس تکنولوژی بلاک چین به انواع مختلفی از افراد، کسب و کارها و حتی موسسات دولتی است. متاویرس در شرکت های همکار شبکه ای، هویت های منحصر به فرد و مستقل، که عمدتا تمام برنامه های غیر متمرکز و قراردادهای هوشمندانه است را به نام اوراکل معرفی کند. به طور متقابل، Metaverse قصد دارد جایگزین چینی برای اتریوم شود.

خلاصه ای از ارز دیجیتال متاویرس

– Metaverse خود را جایگزینی چینی برای اتریوم معرفی می کند و شرکت در شانگهای مستقر است.

– بازار فعلی ۲۴.۹۰۲.۰۳۶ دلار که بالقوه ۵۹۰۰٪ ROI است!

– POW + POS، که در حال حاضر در مرحله POW قرار دارد، در آینده به POS منتقل می شود.

– متاویرس امکان تثبیت سکه ها را برای ۶ ماه فراهم می کندو به شما ۸ درصد ROI را به مدت ۱ سال با بازدهی ۲۰٪ می دهد.

– قیمت فعلی ۱.۱۰ دلار، عرضه آن ۲۲.۶۰۰.۰۰۰ ETP است.

– بودجه در حدود ۲۰۰ میلیون دلار است.

بنیانگذار

بنیانگذار Metaverse، اریک گو است، که یکی از بنیانگذاران دیگر پروژه های بلاک چین، از جمله ViewFin ™، رهبر بازار تکنولوژی بلاک چین در چین است. اریک گو، مدیر عامل شرکت متاویرس، یکی از مؤسسین ANS / NEO است، که برای ساختن بلوک های بهتر خود – ETP را ساخت. او همچنین مشاور در Loopring LRC و چند پروژه دیگر است. او یک سرمایه گذار ICO در Bitshares نیز بود. اریک ۱۳ سال در کانادا کار می کرد که به عنوان برنامه ریز ارشد برای حایر کار می کرد (حایر نام تجاری چینی است که دارای بزرگترین سهم بازار در سال ۲۰۱۴ در بازار سفید با ۱۰.۲ درصد سهم بازار خرده فروشی بود).

تفاوت با اتریوم

متاویرس شبیه Ethereum و NEO است که یک پلت فرم هوشمند قرارداد است. با این حال، بر خلاف اتریوم، لازم نیست که با Solidity آشنا شوید تا بتوانید از آن استفاده کنید. در واقع، Metaverse قصد دارد که جایگزین چینی Ethereum شود که در آن واسطه ها خواهند بود و منافع خاص آن ها در نوع معاملات قرار دارد که بر روی بلوک عمومی قرار دارند.

دارایی های دیجیتال

دارایی های فیزیکی می تواند به منظور افزایش کارایی بازار و ارزش بازار، در حالی که به اینترنت اضاقه می شوند، دیجیتالی شود.

هویت دیجیتال

هویت دیجیتال یک مفهوم مهم برای تبادل اطلاعات و دارایی است، اتصال افراد، شرکت ها و اینترنت (IoT).

ارزش واسطه

واسطه های ارزش، پیوند بین جهان فیزیکی و جهان دیجیتال مجازی در زنجیره هستند، ارتباط بین هویت های فیزیکی و آواتار ها را ثابت می کنند، و سازمان های نظارتی هستند که معاملات را در متاویرس نظارت می کنند.

حمایت از متاویرس

آن ها در حال حاضر تعدادی از پروژه های تاسیس شده در پلت فرم هایی مانند Zen Gold و ZenAir دارند. متاویرس در ماه گذشته با KICKICO مستقر در مسکو و بانک سرمایه گذاری CyberTrust همکاری کرد و قصد دارد تا بازار ICO را در چین و روسیه به دست آورد. شرکای صندوق در طی سال آینده برنامه ریزی می کنند تا حدود ۱۰۰ پروژه ICO را انجام دهند. در عین حال، تا زمانیکه مقامات چینی یک چارچوب قانونی جدید ایجاد می کنند، ICO به احتمال زیاد از لحاظ فنی در روسیه مستقر خواهد شد.

ویژگی های کلیدی

تیکر: ETP

مقدار کل: ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ETP

بودجه اختصاص داده شده به سیستم های نگهدارنده: ۳۰ میلیون ETP

زمان بلاک: ۲۴ ثانیه

زبان برنامه نویسی: C ++

انسجام: PoW + PoS

کیف پول و خرید و فروش متاویرس

کیف پول “TokenMaster” برای دانلود در فروشگاه Google در دسترس است. نسخه iOS در حال حاضر تحت روند تأیید فروشگاه اپل است. به لطف تکنولوژی کیف پول، کاربر می تواند بدون نیاز به هر گونه اطلاعات و ایجاد آدرس های عمومی بدون استفاده از کلید خصوصی، کیف پول خود را بازگرداند.

کیف پول اجازه می دهد تا مشتری دارایی های خود را از پلت فرم Metaverse و برای دسترسی به تمام دارایی های ایجاد شده از همان محل، ایجاد کند.

صرافی های موجود

۱- Metaverse ETP

۲- finextra

۳- KICKICO

۴- Coinmarketcap: برای تبادیل بیت کوین با ETP و بالعکس می توانید از آن استفاده کنید.

۵- Bitfinex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما باید با قوانین موافقت کنید.

فهرست