ارز دیجیتال زیکش و خرید و فروش آن را بهتر بشناسیم و پروتکل ان را یاد بگیریم

ارز دیجیتال زیکش

زیکش Zcash یک ارز دیجیتال است که از پروژه Zerocoin رشد کرده است و با هدف بهبود ناشناختگی کاربران Bitcoin ایجاد شده است. پروتکل Zerocoin در ابتدا بهبود یافت و به Zerocash تبدیل شد، که بدین ترتیب Cryptocurrency Zcash را در سال ۲۰۱۶ به ارمغان آورد. موسس و مدیر عامل شرکت زیکش؛ Zooko Wilcox-O’Hearn، است. گروه مؤسس آن شامل متیو دی گرین، نویسنده دانشگاه جان هاپکینز است. راجر ور یکی از سرمایه گذاران اولیه زیکش بود.

خرید و فروش و پرداخت ها در زیکش

پرداخت های زیکش بر روی یک بلاک چین عمومی منتشر می شوند، اما کاربران می توانند از یک ویژگی خصوصی اختیاری برای مخفی کردن فرستنده، گیرنده و مبلغ در نظر گرفته شده، استفاده کنند. همانند بیت کوین، Zcash دارای مجموع ثابت ۲۱ میلیون واحد است. در ۴ سال اول، ۲۰ درصد از سکه هایی که در آن دوره ایجاد شده است به “بنیانگذار” اختصاص داده می شود که بین سرمایه گذاران، توسعه دهندگان و بنیاد غیر انتفاعی مشترک است.

فعالیت کاربران

زیکش به کاربرانش یک تراکنش خصوصی را اجازه می دهد تا کاربر برای اثبات پرداخت و اهداف حسابرسی، احساس امنیت کند. یکی از دلایل دیگر این امر این است که اجازه دهد تا تراکنش های خصوصی را با مقررات ضد پولشویی یا مالیاتی مطابقت دهند. “معاملات می توانند حسابرسی شوند، اما افشای آن ها تحت کنترل شرکت کنندگان است.” ویلکاکس؛ میزبان جلسات مجازی با سازمان های اجرای قانون در سراسر ایالات متحده برای توضیح این اصول است و گفته است که “آن ها ارز را برای تسهیل فعالیت غیرقانونی توسعه ندادند “.

تفاوت با اتریوم و بیت کوین و …

زیکش باعث شده است که بحث های زیادی در مورد نحوه توزیع ارز رمزنگاری ایجاد شود. این سازمان به عنوان یک جامعه مجازی در دسترس نیست بلکه به عنوان یک شرکت ثبت شده است. این اولین تفاوت عمده در Bitcoin و دیگر ارزهای رمزنگاری مانند Etherum است.

کیف پول زیکش

کیف پول هایی که بر مبنای وب کار می کنند عبارتند از:

کیف پول های سخت افزاری:

کیف پول های محلی و تخصصی تر در کامپیوتر:


Linux                Windows                Mac

Linux Windows Mac

چگونه می توان ZCASH را خریداری کرد

در حال حاضر هیچ راهی برای خرید Zcash وجود ندارد و هنگامی که راه اندازی می شود، مبادلات بایستی قبل از اضافه کردن آن به عنوان یک معاملۀ استخراج، منتظر اکسچنج مناسب باشد.

شما می توانید ZCash را در شبکه آزمایشی به صورت رایگان امتحان کنید. با ما در ارتباط باشید و ما به شما به محض اینکه Zcash به بازار عرضه شود، اطلاع خواهیم داد. در حال حاضر هیچ کدام از سکه های ZCash به طور کامل قابل استخراج نیستند.

استخراج ZCASH

زیکش؛ از Equihash به عنوان الگوریتم هش استفاده می کند، که یک الگوریتم PoW نامتقارن Memory-hard بر اساس تولید تعمیمی است. این ارز بر پایه نیازهای RAM بالا برای تولید و ایجاد توسعه ASIC ، بسیار شبیه Ethereum است. به منظور اجتناب از Instamine، ZCash از یک استخراج بر پایه پاداش های بلوک در حالت عادی با سرعت استخراج کم تر استفاده می کند. ZCash در حال حاضر در مرحله بتا قرار دارد و یک شبکه آزمایشی لایو است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما باید با قوانین موافقت کنید.

فهرست