ارز دیجیتال تتر – Tether خرید و فروش و کیف پول تتر را بهتر بشناسیم

ارز دیجیتال تتر Tether

ارز دیجیتال تتر Tether یک ارز رمزنگاری است که در بلاک چین بیت کوین (قبل از انتقال به بلاک چین لیت کوین) از طریق پروتکل Omni Layer صادر شد. هر واحد تتر معادل یک دلار آمریکا است که توسط Tether Limited نگهداری و حمایت می شود (اما از سوی شرکت انتشاراتی Paradise Paper، مورد انتقاد قرار می گیرد) و می تواند از طریق پلت فرم Tether بازخرید شود. هدف اولیه از عرضه این ارز؛ تسهیل مبادلات با نرخ ثابت ایالات متحده است که برای جلوگیری از دخالت دولت و نظارت قانونی است. تا دسامبر ۲۰۱۷، تتر در حدود ۲۵ درصد از کل بازار جهان را در اختیار دارد و قیمت کل بازار حدود ۱۶ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۷ است. این پروژه توسط مبادلات عمده ارز های دیجیتال پشتیبانی می شود.

تاریخچه

تتر در نوامبر ۲۰۱۵ تاسیس شد. این شرکت در هنگ کنگ با همکاری دفاتر ایالات متحده تاسیس شده است. تتر، با Bitfinex ارتباط دارد، که سومین و بزرگ ترین مبادله ارز رمزنگاری (از لحاظ حجم) در جهان قرار دارد. Tether در ابتدا بر اساس اکوسیستم بیت کوین بود، اما در ژوئن ۲۰۱۷ آن را به اکوسیستم لیت کوین انتقال داد.

امنینت و محافظت در تتر

مدل تتر تمام دلارهای ایالات متحده در به صورت رزرو نگهداری می کند تا بتواند بر اساس تقاضای مشتریان این تقاضاها برآورده شود. Tether معتقد است که ذخایر حساب باید در دسترس عموم قرار گیرد. با این حال، این دارایی ها حسابرسی نشده است. در صورت بحران نقدینگی، ممنوعیت ورشکستگی و یا ممنوعیت دولت، مبادلات می توانند تتر را به جای دلار ایالات متحده مبادله کنند. Tether اجازه می دهد تا مشتریان انجام مبادلات مالی در دلار ایالات متحده را بدون استفاده از پول واقعی ؛ بدون واسطه و بدون بانک، انجام دهند.

کجا می توان Tether را استفاده و مبادله کرد؟

در حال حاضر Tether هنوز در حال توسعه است. هنگامی که تکنولوژی آن برای اجرای عمومی آماده شود، دیدگاه های اعلام شده برای Tether قابل استفاده است و مبادلات ارزهای دیجیتال پذیرفته می شوند. بعضی مثال های استفاده از Tether عبارتند از:

مبادلات دیجیتال: Tether را می توان به عنوان یک روش جایگزین برای مبادلات دیجیتال و نیز بالانس فیات استفاده کرد.

شرکت هایی که از blockchain استفاده می کنند: بسیاری از شرکت ها اقدام به ادغام فن آوری بلاک چین در ساختار عامل خود می کنند. با استفاده از Tether برای رسیدگی به مبادلات دیجیتالی، شرکت های مبتنی بر Blockchain قادر خواهند بود انواع ارزهای دیجیتال را قبول کنند در حالی که به طور همزمان قیمت کالاها و خدمات را بر اساس ارزش های فیات، انجام می دهند.

صرافی ها: می توانند Tether را برای ارزیابی بین ارزها و مبادلات استفاده کنند. Tether همچنین می تواند برای انتقال وجوه به سرعت و به راحتی در کیف های مختلف و مبادلات استفاده شود.

کیف پول های تتر

کیف پول Tether

کیف پول اصلی آن، وب سایت Tether است. نحوه کار بدین صورت است که باید با ثبت نام کردن در آن اقدام به خریداری کیف پول کنید، اما این کیف پول به دلیل تحریم ها در ایران در دسترس نیست.

کیف پول Bittrex

مناسب ترین روش خرید تتر، صرافی و تجارتخانه های معتبر است. در بیترکس می توان برای کاربران ایرانی هم کیف پول تهیه کرد.

کیف پول Tether Free Wallet

کیف پول نسخه موبایل Tether Free Wallet در نسخه اندروید قابل استفاده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما باید با قوانین موافقت کنید.

فهرست