ارز دیجیتال بیننس (BNB)، خرید و کیف پول Binance را در بازار دیجیتال بشناسیم

بیننس Binance یک ارز دیجیتال چینی است که اخیرا توجه زیادی به خود جلب کرده است. در این جا مبادله، استراتژی کسب و کار و استفاده از سکه بیننس BNB مورد توجه قرار گرفته است.

معرفی بیننس

کوین بیننس یک پلت فرم Binance برای ارزهای رمزنگاری است. نام “Binance” ترکیبی از Binary و finance است.بنابراین، نام آن نشان می دهد که تنها کریستوگرام ها می توانند با یکدیگر معامله شوند و این امکان وجود ندارد که ارزهای رمزنگاری در برابر ارز فیات به فروش برسند. این پلت فرم در یک زمان بسیار کوتاه موفق بود و در بازار جهانی با یک نهادی در چین متمرکز شده است. در حال حاضر دارای سرمایه ای بین ۱۸۰-۲۱۸ میلیون دلار آمریکا دارد که روزانه ۱۸ تا ۳۵ میلیون دلار مبادله دارد.

سکه Binance

در کل، تنها ۲۰۰ میلیون BNB وجود خواهد داشت. بیننس از استاندارد اتریوم ERC ۲۰ استفاده می کند. BNB باید به صورت زیر توزیع شود؛ ۵۰٪ سکه ها در ICO فروخته می شود، ۴۰٪ به تیم و ۱۰٪ به سرمایه گذاران فروخته می شود. سرمایه گذاران کسانی هستند که یک بار به طور خاص تعداد زیادی سکه را خریداری می کنند. سکه را می توان برای پرداخت هزینه ها در مبادله بیننس استفاده کرد. این موضوع شامل هزینه های معاملاتی، هزینه های معامله، لیست هزینه ها و غیره است.

تخفیف های بیننس

Binance به شما یک تخفیف بزرگی می دهد وقتی که از BNB به جای BTC پرداخت شود. در سال اول استفاده، تخفیف ۵۰٪ در تمام هزینه ها وجود دارد، در سال دوم تخفیف ۲۵٪ وجود دارد، در سال سوم، تخفیف ۱۲.۵٪، در سال چهارم تخفیف ۶.۷۵٪ وجود دارد، و از سال پنجم به بعد هیچ تخفیفی وجود ندارد. این ساختار به عنوان یک انگیزه در کاربران برای خرید BNB و انجام معاملات Binance استفاده می شود.

خرید و فروش

اگر در حال برنامه ریزی در مورد خرید یا فروش حجم مناسبی از Binance در حال حاضر یا آینده هستید، منافعی وجود دارد: هزینه­ های معاملاتی شما در BNB پرداخت می شود، البته نه با سکه ای که شما در معرض فروش قرار می دهید (زیرا بیننس با خرده سکه تجارت نمی کند). دوم اینکه شما تنها نصف هزینه معاملاتی را پرداخت می کنید! شما همچنین می توانید BNBهایی را که استفاده نمی کنید به فروش برسانید.

کیف پول بیننس

شما می توانید برای ذخیره سکه های خود از کیف پول های اتریوم استفاده کنید.

پلت فرم بیننس

همانطور که قبلا ذکر شد، تنها جفت های رمزنگاری می توانند در پلتفرم معامله شوند. شگفت آور است که بسیاری از ارز های رمزنگاری در آسیا معامله می شوند. این موضوع واضح است، زیرا این پلت فرم در چین مستقر است. این پلتفرم به تازگی کمپین “سکه های جدید در هر ماه” را راه اندازی کرده است. کاربران این پلت فرم میتوانند رای بدهند که کدام سکه میتواند در آن ماه بدون هزینه معامله شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما باید با قوانین موافقت کنید.

فهرست