ارز دیجیتال استراتیس – خرید و فروش و کیف پول استراتیس را بهتر بشناسیم

سوالات پیرامون استراتیس

میلیونرها و میلیاردرهای جدید استراتیس هر روز از این ارز رمزنگاری بیشتر استفاده می کنند. امروزه همه در حال صحبت کردن درباره سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال هستند.

اما سوالات همچنان باقی است: روی کدام کوین باید سرمایه گذاری کنیم؟ کدام یک از ارز های رمزنگاری جدید در شهر ما موجود است؟ کجا چنین کوین هایی را ذخیره کنیم؟

استراتیس یا Stratis چیست؟

استراتیس، یک پلت فرم مبتنی بر بلاک چین است که توسعه، تست و استقرار برنامه های C # در چارچوب dot NET انجام شده است. استراتیس مانند پلت فرم بلاک چین برای شرکت ها و موسسات عمل خواهد کرد. این موضوع کمک خواهد کرد تا این شرکت ها برای تحقق بخشیدن به فن آوری بلاک چین برای موارد مختلف صنایع و بسیار سریع استفاده کنند.

فناوری استراتیس

فناوری پیشرفته، یک کلون از کد اصلی بیت کوین است، با چند ویژگی پیشرفته و به جای C ++ در زبان C # نوشته شده است. در ژوئیه ۲۰۱۶، پیشنهاد ICO از STRAT برای تأمین بودجه توسعه و بازاریابی پلت فرم Stratis وجود داشت. در این ICO، پروژه Stratis قادر به افزایش معادل ۹۱۵ بیت کوین (به ارزش ۶۷۵ هزار دلار) بود.

این ارز تبدیل به یکی از معدود ارزهایی شده است که توسط بسیاری از مبادلات رمزنگاری شده به سرعت شناخته شده و کیف پول هایی مانند پولونیک، جعکس و کیف پول سخت افزاری Ledger از آن استفاده می کنند و مبادلات را خیلی سریع انجام می دهند.

کیف پول های استراتیس

Stratis یک ارز دیجیتال نسبتا جدید بوده که به همین دلیل است که گزینه های کیف پول زیادی برای آن در دسترس نیست. اما برای حمایت از متقاضیان اولیه، گزینه های خوبی برای ذخیره کردن آن وجود دارد. بهترین کیف پول ها عبارتند از:

StratisX Wallet

کیف دسکتاپ و نسخه رسمی توسط تیم توسعه Stratis است. این کیف پول همه ویژگی های استفاده با خیال راحت را دارد، و همچنین اجازه می دهد تا پاکسازی توکن Stratis به راحتی انجام شود. این کیف پول سبک و کم حجم است چراکه که یک بلاک کامل را دانلود نمی کند.

Stratis Electrum Wallet

یک نسخه رسمی از کیف پول بیت کوین – اتریوم توسط تیم Stratis است. همچنین یک کیف پول دسکتاپ سبک است که بلاک چین را دانلود نمی کند. ساختن و استفاده در مبادلات روزمره آسان است. اما از پاکت کردن کوین های Stratis پشتیبانی نمی کند. این کیف پول در سیستم عامل های لینوکس، ویندوز و مک در دسترس است.

Ledger Nano S

در حال حاضر تنها کیف پول سخت افزار Ledger Nano S از ذخیره سازی Stratis پشتیبانی می کند. کار با Nano S ساده است. در حال حاضر با Ledger Nano S می توانید Stratis، Bitcoin، Ethereum، Litecoin، Dogecoin، Zcash، Ripple، Dash را تضمین کنید. مونرو نیز به زودی به آن اضافه می شود.
Breeze Wallet

بیشترین انتظار کیف پول توسط دوستداران Stratis است. این یک کیف پول در آینده Bitcoin و Stratis را پشتیبانی می کند و مبادلات بین دو ارز رمزنگاری را ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما باید با قوانین موافقت کنید.

فهرست