ارز دیجیتال اتلند (LEND)، خرید و کیف پول ETHlend را بهتر بشناسیم!

وام اتلند برای خرید اتریوم

همانطور که از اسم اتلند مشخص است، ETHLend یک همکار غیر متمرکز برای تقاضا و استفاده از وام برای دریافت اتریوم است که در شبکه اتریوم ساخته شده است، با استفاده از تکنولوژی بلاک چین، تأمین وام های امن و شفاف انجام می شود.

وام های جهانی

ETHLend در حال توسعه یک بازار جهانی وام دهی است که وام گیرندگان و وام دهندگان از تمام نقاط جهان می توانند در اعطای وام شرکت کنند. هدف ETHLend ارائه یک بازار وام دهی شفاف، جهانی و کم کردن اختلاف نرخ بهره بین کشور ها با ارائه نقدینگی بیشتر به بازار وام های محلی است. ETHLend مسائل کلیدی مربوط به عقب نشینی، عدم اعتبار و خطرات ناگهانی تبادل را حل می کند که مفهوم تجربه وام غیر متمرکز را امکان پذیر می کند.

تیم اتلند

تیم ETHLend متشکل از ۲۰ نفر است که هدف مشابهی را برای اعطای وام غیرمتمرکز برای همه دارند. ETHLend با بسیاری از استارتاپ های بلاک چین (با این واقعیت که تیم آزادی آلفای خود را در اوایل ماه مه سال جاری اعلام کرد)، متفاوت است. بر اساس یافته های عملی، ETHLend یک مقاله دقیق در مورد اینکه چگونه وام دهی غیرمتمرکز ممکن است اتفاق بیفتد را ارائه کرد.

استفاده از اسم LEND برای معاملات

در حالی که ETHLend همچنان به توسعه برنامه تمرکز زدایی ادامه می دهد، تیم آن همچنین اطلاعاتی در مورد پیش فروش را نشان داد. ETHLend نام LEND را برای شرکت کنندگانی که در فروش توکن شرکت می کنند، معرفی می کند. عملکرد ابزار اصلی LEND توانایی استفاده از آن برای پرداخت هزینه های استقرار ETHLend با تخفیف ۲۵٪ در مقایسه با ETH است. علاوه بر این، ETHLend باید امتیازات دیگر برای صاحبان توکن های LEND را براساس پیشنهادات جامعه پس از آنکه DAPP به یک بازار وام دهی در مقیاس کامل رشد کرد، ارائه دهد.

استراتژی

علاوه بر این، ETHLend ۵٪ بعلاوه ۱-۵٪ (بسته به رشد سال قبل) از هزینه های نصب و راه اندازی نرم افزار را برای خرید LEND از بازار استفاده می کند و آن را می سوزاند. ایده این است که LEND خریداری شده در ETHLend برای حفظ ارزش LEND استفاده شود. کل عرضه LEND با اضافه شدن به کار می رود و درصد مالکیت Token Holders در LEND افزایش می یابد. بنابراین، ETHLend قصد دارد یک سکه قوی برای بازار عرضه کند.
Image result for ETHlend

پاداش

شرکت کنندگان در پیش فروش نیز توکن های جایزه ۲۰ درصدب را به عنوان پاداش برای خرید زودهنگام دریافت خواهند کرد. هدف، تأمین مالی فروش است که برای تامین بیشتر تحقیق و توسعه برنامه اعطای وام غیر متمرکز مورد استفاده قرار می گیرد. هدف از پیش فروش نیز آماده شدن برای فروش رسمی در تاریخ ۲۵ نوامبر ۲۰۱۷ بوده است.

خرید و فروش اتلند

سه مرحله برای این کار وجود دارد: ۱- ایجاد کیف پول EthLend، ۲- خرید Ethereum و سپس ۳- تبادل Ethereum به EthLend.
کیف پول اتلند

برای کیف پول، ما از ساده ترین و راحت تری گزینه کیف پول برای ذخیره سکه های EthLend استفاده می کنیم که کیف پول MyEtherWallet است که می تواند هر سکه ای در بلاک چین اتریوم، از جمله EthLend را ذخیره سازی کند. همچنین می توان اقدام به نصب والت Eidoo و درست کردن اکانت کرد.

البته کیف پول سخت افزاری ساخته شده توسط Ledger و Trezor از ذخیره و ارسال Ethelend پشتیبانی می کند.

توصیه ما این است که یا Ledger Nano S را از وب سایت رسمی خود یا آمازون دریافت کنید یا Trezor از سایت رسمی خود و یا آمازون بخرید.

Nano S باعث می شود که سکه های خود را مدیریت کنید؛ این سخت افزار فشرده و محرمانه است و مدیریت کیف پول از طریق یک صفحه LCD کوچک و دو دکمه را امکان پذیر می کند.

Trezor به همان اندازه آسان برای استفاده است، کوچک و همچنین شامل دو دکمه است، اطلاعات زیادی در صفحه LCD کوچک آن بسته بندی شده است.

به عنوان یک گزینه خارجی Coinbase، ویژگی های خوبی دارد:

در ۳۲ کشور فعال است.
کارتهای اعتباری و انتقال بانکی را قبول می کند.
در ابتدا می تواند محدودیت های خرید کم داشته باشد، با استفاده افزایش می یابد.
تأیید شناسه مورد نیاز است.

تبادل

از سایت Kucoin برای تبادل Ethereum برای EthLend استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما باید با قوانین موافقت کنید.

فهرست