ارز دیجیتال آدکس (ADX)، خرید و کیف پول AdEx را بهتر بشناسیم!

آدکس چیست؟

آدکس AdEx یک تبادل آگهی مبتنی بر بلاک چین است که هدف آن ایجاد تفکر جدید در چشم انداز تبلیغات اینترنتی موجود و رفع مشکلات مهم آن از جمله: تقلب تبلیغاتی، حفظ حریم خصوصی و رضایت برای دریافت پیام های حمایت شده و غیره است.

آدکس کاملا شفاف است و با توجه به قراردادهای هوشمند اتریوم ساخته شده است. و شعار آن این است که ما بر این باوریم که می توانیم تبلیغ کنندگان و ناشران را با یک پلت فرم که امن، شفاف و سودمند برای همه طرف های درگیر در این فرآیند، کمک کنیم.
چگونه کار می کند؟

شبکه آدکس؛ دارای چند لایه است: اولین لایه برای تبادل آگهی است که براساس قراردادهای هوشمند اتریوم با چندین راه حل برای یک لایه سریعتر در بالای آن (یا کنار آن) آزمایش شده است. تبادل آگهی به منظور تسهیل ارتباط بین ناشران، تبلیغ کنندگان و کاربران نهایی ساخته شده است، بنابراین جایگزین شبکه معمول مبادلات چندگانه، SSP ها و DSP ها و تمام پیچیدگی ها، ناکارآمدی و ناکارایی است که با این لایه ها به وجود می آید.

در هر مبادله، پورتال ناشر، پورتال تبلیغاتی و پروفایل AdEx (برای کاربران نهایی) ایجاد می شوذ. Dapps برنامه هایی هستند که به بلاک چین اتریوم متصل می شوند و با آن ارتباط برقرار می کنند، اما معمولا رابط کاربری کاربر پسندی دارد. این dapps بر اساس مرورگر بوده و به راحتی در دسترسی آنلاین قرار می گیرد که توسط آدکس میزبانی می شود – اما از آنجا که به طور مستقیم در حال تعامل با بلاک چین است، می تواند در مبادلات مختلف اجرا شود.
کیف پول های آدکس

از آنجایی که آدکس بر مبنای اتریوم است، بیشتر کیف های اتریوم از آن پشتیبانی می کند.

MyEther Wallet
Ledger Wallet

Trezor
Ethereum Mist DApp
MetaMask

خرید و فروش

برای خرید و فروش آدکس باید از صرافی های معتبر استفاده کرد، البته بسیاری از صرافی ها برای ایرانی ها محدودیت دارد ولی برای خرید و فروش این ارز می توانید از صرافی های زیر استفاده کنید.

Binance

HitBTC
Huobi
Bittrex
EtherDelta

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما باید با قوانین موافقت کنید.

فهرست