آموزش جنسیس ماینینگ (Genesis Mining) وبسایتی برای استخراج ابری ارز های رمز پایه

استخراج ابری یکی از ساده ترین راه ها برای سرمایه گذاری سریع و ساده روی ارز های رمز پایه است و جنسیس ماینینگ (Genesis Mining) هم یکی از بزرگترین سرویس دهندگان در این زمینه است. محصولاتی که این کمپانی تا به حال ارائه کرده شامل استخراج بیت کوین و اتریوم بوده است. این کمپانی از الگوریتم SHA۲۵۶، X۱۱ و dagger-hasimoti پشتیبانی می کند. به این ترتیب این کمپانی می تواند قدرت هش (توان محاسباتی) کافی برای معروف ترین و سود آور ترین سکه ها ارائه کند. هزینه ای که برای خرید قدرت تولید هش از این کمپانی باید بپردازید از ۱۲ یورو شروع می شود و تا حدود ۶۵ هزار یورو می رسد. اگر می خواهید حتی بیشتر از این ها روی استخراج سرمایه گذاری کنید می توانید روی طرح Logos Fund جنسیس ماینینگ بیشتر از این ها هزینه کنید. مهم نیست که حرفه ای هستید یا تازه کار، هر کسی می تواند با کمک جنسیس ماینینگ به سود برسد. در این آموزش قصد داریم با ساخت یک حساب کاربری آزمایشی در وبسایت جنسیس ماینینگ (Genesis Mining)، روش استفاده از این وبسایت را آموزش دهیم.

آموزش نحوه کار با وبسایت جنسیس ماینینگ

این آموزش شامل موارد زیر می شود.

  • ساخت حساب کاربری
  • افزودن کیف پول
  • انتخاب قدرت تولید هش
  • استخراج ارز رمز پایه
  • دریافت سود پرداختی به شما

ساخت حساب کاربری در وبسایت جنسیس ماینینگ
ساخت حساب کاربری در وبسایت جنسیس ماینینگ بسیار ساده است. کافی است به نشانی www.genesis-mining.com بروید و روی گزینه SIGN UP در بالای صفحه کلیک کنید. در مرحله بعد می بایست نشانی ایمیل و یک گذرواژه دلخواه برای حساب کاربری خود وارد کنید. حساب کاربری شما با یک کلیک روی SIGN UP ساخته می شود و پس از این که وارد شدید، به پیشخوان پنل کاربری هدایت می شوید. در این بخش می توانید مهم ترین اطلاعات را مرور کنید. در سمت بالای صفحه می توانید قدرت تولید هش حساب کاربری خود را ببینید. در بخش پایین صفحه پرداخت هایی که به شما صورت گرفته نمایش داده می شود.

پیشخوان حساب کاربری Genesis Mining

افزودن کیف پول در وبسایت جنسیس ماینینگ

در ابتدای کار برای این که بتوانید سهم خود از استخراج را دریافت کنید می بایست کیف پول خود را در این وبسایت اضافه کنید. در منوی سمت چپ روی گزینه MY ACCOUNT کلیک کنید و سپس به بخش SETTINGS بروید. در این بخش می توانید اطلاعات شخصی، گذرواژه را تغییر دهید یا قابلیت تایید دو مرحله ای را فعال کنید. با انتخاب گزینه WALLET می توانید به بخش مدیریت کیف پول بروید و از این بخش می توانید کیف پول بیت کوین خود را برای اولین بار وارد کنید. در نوشته ای دیگر به روش ساخت کیف پول بیت کوین پرداخته ایم. به هر حال پس از ساخت کیف پول می توانید آدرس کیف پول خود را در کادر مربوط به بیت کوین وارد و در نهایت گزینه SAVE را انتخاب کنید. وارد کردن آدرس کیف پول ها ارز های رمز پایه دیگر هم به همین روش است.

افزودن آدرس کیف پول در وبسایت Genesis Mining

انتخاب قدرت تولید هش در وبسایت جنسیس ماینینگ

از منوی سمت چپ و با کلیک بر روی گزینه UPGRADE HASHPOWER می توانید قدرت تولید هش انتخاب و خریداری کنید. اول از همه می بایست روش پرداخت هزینه را مشخص کنید و در حال حاضر کارت اعتباری، انتقال بانکی، بیت کوین، لایت کوین، دش و دج کوین به عنوان روش پرداخت هزینه مربوط به خرید قدرت هش پذیرفته می شود. پس از آن می توانید مقدار قدرت تولید هش مورد نیاز را مشخص کنید و با انتخاب گزینه CONTINUE به صفحه اصلی برگردید. در این بخش می توانید کد etherbasics را وارد تا ۳ درصد تحفیف روی تمام خرید های خود دریافت کنید. سپس با کلیک روی VIEW AGREMENT می توانید متن قرار داد را بخوانید و در نهایت با تیک زدن گزینه AGREE ON TERMS پس از این که محصول انتخابی را با تمام جزئیات آن بررسی کردید، گزینه CONFIRM ORDER را انتخاب کنید. حالا به محز این که پرداخت شما انجام شود، قدرت تولید هش درخواستی برای شما فعال می شود.

انتخاب قدرت تولید هش در وبسایت Genesis Mining

شروع به استخراج در وبسایت جنسیس ماینینگ

به محز این که قدرت تولید هش برای شما فعال شود، می توانید آن را مورد استفاده قرار دهید. به بخش MINING ALLOCATION بروید تا بتوانید قدرت هش خود را بر اساس الگوریتم ها ببینید. اگر قدرت هش را برای استخراج اتریوم خریده اید، Ethash را انتخاب کنید. در مثال ما، ۸۰ درصد قدرت محاسباتی به استخراج خالص اتریوم می رود و ۲۰ درصد باقی مانده به طور خودکار به بیت کوین اختصاص می یابد.

تخصیص قدرت تولید هش به استخراج

دریافت سود استخراج از وبسایت جنسیس ماینینگ

پرداخت ها به طور روزانه به کیف پول شما اضافه می شود. می توانید فهرست تمامی پرداخت هایی که به شما صورت گرفته را در بخش PAYOUTS ببینید.

سابقه پرداخت ها در پنل کاربری وبسایت Genesis Mining

به این ترتیب مهم ترین بخش های وبسایت جنسیس ماینینگ را معرفی کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما باید با قوانین موافقت کنید.

فهرست