گیم کردیت (GAME)، خرید و فروش و کیف پول، صرافی های معتبر برای خرید گیم کردیت

آیا شما به ارز های دیجیتال و بازی های ویدیویی علاقه دارید؟ بله! پس گیم کردیت یک ارز دیجیتال مناسب برای شماست. خوب، پس شما علاقه مند گوش دادن به آنچه که امروز می خواهیم بگوییم، هستید.

اما کدام مبحث رمز نگاری برای بازی های ویدئویی است؟

صنعت بازی در بلاک چین حامی بازی های شرکت GameCredits است. ارز دیجیتال گیم کردیت GameCredits (GAME) یک اکوسیستم جدید است و آنها برای حل برخی از مشکلات اساسی و اصطکاک در صنعت بازی، وارد آن شده اند.

اما قبل از شروع، من توصیه می کنم این ویدیو کوتاه را (کلیک کنید) در مورد این که صنعت بازی چگونه کار می کند را تماشا کنید. به شما کمک می کند تا به سرعت متوجه شوید که چرا GameCredits اهمیت دارد و چه کاری انجام می دهد.

به طور خلاصه، صنعت بازی به طور عمده این موارد کلیدی را دارد:

توسعه دهندگان: افرادی که نرم افزار بازی را توسعه می دهند
توزیع و بازاریابی: افرادی که نرم افزار بازی را پخش و توزیع می کنند.

مصرف کنندگان (Gamers aka): افرادی که این بازی ها را مصرف می کنند / بازی می کنند.

گیم کردیت چیست؟

گیم کردیت (GAME)GameCredits یک ارز دیجیتال مبتنی بر بلاک چین است و هدف آن تبدیل شدن به ارز جهانی برای ۲.۶ میلیارد گیمر در سراسر جهان است تا توانایی توسعه دهندگان بازی های بزرگ و کوچک را برای رشد بیشتر صنعت بازی ۱۰۰ میلیارد دلاری افزایش دهد و سرعت پذیرش گسترده ی رمزنگاری غیر متمرکز را به عنوان یک جایگزین بهتر برای قوانین صادر شده ارائه کند.

تاریخچه

GAME یک ارز رمزنگاری دیجیتال یکپارچه به حساب می آید که برای بازی کردن در بازی ها طراحی شده است، همچنین برای پرداخت ها به توسعه دهندگان و گیمر ها خدمات ارائه می کند. در سال ۲۰۱۵ تحت عنوان GamersCoin یا GMC بود. بعدا به اسم GameCredits یا GAME دوباره بازنویسی شد. این ارز عمدتا یک کلون فنی از لیتکوین (LTC) قبل از SegWit است.

مشخصات گیم کردیت GAME

مجموع سکه عرضه شده: ۸۴.۰۰۰.۰۰۰، زمان بلاک: ۹۰ ثانیه، بلاک پاداش: ۲۵ سکه، Retarget: هر بلوک و الگوریتم: اسکریپت است.

شرکت GameCredits یا GameCredits Inc چیست؟

شرکتی است که شامل افرادی از زمینه های متنوع است که کارشناسانی از هر دو صنایع بلک چین و gaming هستند. این بنیانگذاران شامل Nebojsa Maksimovic (نام مستعار Nele) و Aleksandar Mihajlovic یا Alex هستند. آنها در سال ۲۰۱۶ فعالیت خود را آغاز کردند و شامل چندین بنی انگذار اصلی ارز دیجیتال گیم کردیت GAME می شوند. همچنین با Datcroft Games LTD- یک شرکت بزرگ بازاریابی با بیش از ۱۲ میلیون بازیکن همکاری کرده است.

GameCredits

توجه: این شرکت یک دروازه پرداخت اختصاصی است که به گیمر ها اجازه می دهد تا برای خرید بازی در بازی های موجود در فروشگاه GameCredits، خریداری کنند.

حمایت کلی از این ارز

گیم کردیت یک کلون از LTC است و یک رمزنگاری است که از الگوریتم Scrypt استفاده می کند. هر ۱.۵ دقیقه یک بلوک GameCredits استخراج می شود و ۲۵ سکه در هر پادکست تولید می شود. تعداد کل بازی ها تا ۸۴ میلیون واحد تولید می شود. در حال حاضر ۶۴،۳۵۵،۳۵۲ میلیون واحد در گردش وجود دارد. گیمر ها در بدو ورود سکه های کمی دارند و با بازی کردن سکه کسب می کنند و همچنین می توانند آن ها را خریداری کنند.
کیف پول گیم کردیت

GameCredits یکی از قدیمی ترین آلت کوین ها در بازار است و کیف پول های زیر از آن پشتیبانی می کنند.

Web Wallet: کیف پول GameCredits

Desktop Wallet: کیف پول GameCredits (ویندوز، مک، لینوکس)

Paper Wallet: کیف پول GameCredits

Mobile Wallet: کیف پول GameCredits (آندروید)، Coinomi (آندروید)

کیف پول سخت افزار: ندارد

خرید و فروش گیم کردیت

به نظر من، GameCredits آسان ترین آلت کوین قابل خرید است. این ارز در بسیاری از مبادلات ذکر شده است و می تواند از طريق دروازه های پرداختی اختصاصی و کیف پول خود در تبادل مستقیم فیات (USD، EUR، GBP و غیره) خریداری شود.

خرید از Changelly

یکی از روش آسان خرید GameCredits از طریق Changelly است. در اینجا شما می توانید سکه های دیگر خود را، مانند BTC، LTC، یا ETH، در ازای کوین های GameCredits، مبادله کنید. این روش بسیار ساده است.

شما موارد زیر را برای خرید GameCredits نیاز دارید:

GameCredits را در جایی که میخواهید دریافت کنید.

برخی دیگر از سکه های رمزنگاری برای تبادل بازی های GameCredits.

خرید GameCredits از وب Wallet

خرید آلت کوین به طور مستقیم از فیات بسیار نادر است. به طور کلی هنگامی که شما نیاز به خرید یک آلت کوین دارید، ابتدا باید BTC / ETH را در ازای فیات خریداری کنید و سپس سکه BTC / ETC را به آلت کوین مبادله کنید.

اما شما می توانید GAME را به طور مستقیم از دروازه پرداخت اختصاصی خود در برابر ارز فیات مانند USD، EUR یا GBP از طریق کارت اعتباری / مستقیم، خریداری کنید. از طریق این کیف پول، شما همچنین می توانید GAME را با استفاده از BTC نیز خریداری کنید.
ShapeShift

یک پلت فرم مبادله ای مشابه Changelly است. در حال حاضر ShapeShift از بیش از ۳۰ ارز رمزنگاری انتقالی (از جمله GameCredits) را پشتیبانی می کند.

خرید از سایر صرافی ها

Livecoin– پشتیبانی از GAME / BTC

HitBTC – پشتیبانی از GAME / BTC

Poloniex– پشتیبانی از GAME / BTC

Bittrex پشتیبانی از GAME / BTC

Cryptopia پشتیبانی از GAME / BTC

YoBit – پشتیبانی از GAME / BTC

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما باید با قوانین موافقت کنید.

فهرست