دانلود کرک نرم افزار Mediso InterView SPECT تصویر برداری پزشکی هسته ای

دانلود کرک نرم افزار Mediso InterView Planar SPECT تصویر برداری پزشکی
پزشکی هسته ای Mediso InterView Planar SPECT
توسعه نرم افزار Mediso مبتنی بر تجربه بالینی طولانی مدت در پزشکی هسته ای و دانش فوق العاده ای از SPECT، نقشه برداری و تصویر برداری کامل بدن طی بیست سال گذشته است.
InterView XP یک ایستگاه کاری پردازش با کارایی بالا است که شامل مجموعه گسترده ای از برنامه های کاربردی بالینی است که برای ارزیابی و بررسی طیف گسترده ای از مطالعات استفاده می شود.
روشهای اختصاصی ارگانیک برای تصاویر SPECT، مسطح، جادویی یا پویا، SPECT قلب، ارزیابی استرس / استراحت قلبی: توزیع استرس ۲۰۱Tl، استرس استرس ۹۹Tcm و غیره، ECG gated pool blood SPECT و perfection SPECT، SPECT مغزی، استرس مغز / استراحت SPECT، تجزیه و تحلیل کمی منطقه مغز، روش های SPECT قابل تنظیم کاربر، مطالعات کامل بدن، نمایش ۳D از تصاویر بازسازی، بسته جامع پردازش پلان برای اکثریت اندام ها، فقط برخی از برنامه ها و ویژگی های موجود در ایستگاه کاری InterView XP است. ایستگاه کاری یک گردش کاری خودکار را هدایت می کند که معماری را بهبود می بخشد که توانایی اپراتور را برای پردازش داده های بالینی در حالی که بهبود بهره وری و بهره وری بیمار را بهبود می بخشد.
نرم افزار InterView CLEAR و نرم افزار قلبی اختصاصی مانند Cedars Sinai یا Emory Cardiac Toolbox به عنوان لوازم جانبی در دسترس هستند.

مقدمه

مصاحبه ™ XP یک ایستگاه کاری ارزیابی تصویر پزشکی هسته ای است که از ارائه کمی و ۲D-3D از زمان وابسته به زمان، توزیع فضایی خاص رادیو-دارویی ویژه ارگان و به دنبال فرآیندهای زیست شیمیایی in-vivo حمایت می کند. این سیستم تحت سیستم عامل مایکروسافت ویندوز ۷ ۶۴ بیتی، توسط ویندوز شناخته شده ویندوز مبتنی بر رابط کاربر پسند است. صفحه نمایش واقعی با وضوح بالا اجازه می دهد تا ارائه تصویر چند فرمت در کیفیت عالی.

توابع اصلی سیستم برای دستیابی به ساختار منوی کشویی ممکن است (شکل ۱). به صورت اختیاری، روش های بالینی که اغلب استفاده می شوند توسط “نوارابزار” سریع به نام “نوار اطلاعات مطالعه” موجود می باشد (ممکن است با گزینه Option Menu آیتم /Fig.3./) پنهان شود (شکل ۲٫) .

“روش های بسیار ارزیابی ارزیابی” توسط ارگان ها و حالت های کسب (۲D / 3D، i.e. Planar /Fig.4./ یا SPECT /Fig.5./) گروه بندی می شوند. ابزارهای ارزیابی هر روش توسط وظایف بالینی سازماندهی شده به گام های منطقی تقسیم می شوند. هر مرحله به یک صفحه کتاب کار می پردازد، جایی که کاربر می تواند در میان مراحل به منظور اصلاح / اصلاح لازم حرکت کند (شکل ۶).
این برنامه کاربر را در حین مراحل منطقی با مداخلات لازم هدایت می کند.

اکثر مقادیر پیش فرض از روش های ارزیابی کاربر قابل تعریف (فیلتر، تصحیح، حالت بازسازی، پارامترها، جهت گیری، منفجر کردن، پالت، و غیره / Fig.7./).

روش های مختلف بازسازی (FBP، تکراری) برای مطالعات SPECT در سیستم در دسترس هستند (شکل ۸). آنها می توانند مطابق با شرایط بالینی پیکربندی شوند. این روش های بازسازی، عناصر اساسی روش های بالینی خاص بالینی هستند. ابزار پیکربندی اضافی نیز برای کاربر برای ایجاد گزینه های اختصاصی متفاوتی در دسترس است (نگاه کنید به شکل ۷).

تصاویر بازسازی شده را می توان با تصاویر سی تی ثبت نام کرد و با پالت های رنگی قابل تنظیم قابل نمایش است.

گزارش ها با استفاده از قالب های قابل تعریف کاربر قالب بندی می شوند که ترکیبی دلخواه از تصویر و متن را به شیوه ای ساده ارائه می دهد. این مطابق با توصیه های گروه کار گروهی مستندات استاندارد شده انجمن پزشکی هسته ای آلمان (DGNM) است. بسته نرم افزاری، تبادل داده با هر ایستگاه کاری طبقاتی هسته ای را با استفاده از پروتکل DICOM استاندارد صنعت و اینترفیلم پشتیبانی می کند.

دانلود کرک نرم افزار Mediso InterView Planar SPECT
سفارش کرک نرم افزار Mediso InterView Planar SPECT
درخواست کرک نرم افزار
بهترین سایت کرک نرم فزار

جهت سفارش کرک این نرم افزار از طریق فرم درخواست اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما باید با قوانین موافقت کنید.

فهرست