کرک نرم افزار MBScope محصولی از شرکت skf

معرفی نرم افزار MBScope  محصولی در حزوه های نفت و گاز و …

سیستم های مغناطیسی در روغن و گاز

از بین بردن اصطکاک یاتاقان و کاهش سیستم های کمکی به شدت هزینه های نگهداری و بهره برداری را کاهش می دهد. بلبرینگ های مغناطیسی SKF S2M امکانات جدیدی را برای طراحی ماشین ایجاد می کنند ، در حالی که کابینت کنترل بلبرینگ های مغناطیسی E300V2 SKF S2M همچنین قابلیت نظارت بی نظیر از راه دور ، تشخیص سلامت و خدمات را دارد که به ساده سازی کار روزانه کمک می کند.
با بیش از ۱ ۳۰۰ مراجعه ، SKF رهبر جهان در سیستم های تحمل مغناطیسی برای صنعت نفت و گاز است. ما طبق استاندارد ISO 9001 و ISO 29001 ، CE ، CSA ، API و سایر استانداردهای بین المللی تولید می کنیم.

برنامه های کاربردی

کمپرسورهای سانتریفیوژ

کمپرسورها و درایوهای مستقل – بلبرینگ های مغناطیسی SKF S2M قطارهای کامل کمپرسور شامل موتور الکتریکی با سرعت بالا ، توربین های بخار و درایوهای توربین گاز را مجهز می کنند. حذف یاتاقان های روغن کاری شده از روغن از معادله عملیاتی باعث می شود کمپرسورهای مستقل مصرف انرژی و همچنین فعالیت های نگهداری و نظارت را کاهش دهند. در طول یک چرخه عمر کمپرسور معمولاً ۲۰ ساله ، یاتاقان های مغناطیسی SKF S2M می توانند در مقایسه با طرح های یاتاقان روغن کاری شده با روغن ، صرفه جویی قابل توجهی در چرخه عمر ایجاد کنند.

کمپرسورهای مهر و موم شده –  بلبرینگ های مغناطیسی تنها گزینه مناسب برای کمپرسورهای مهر و موم شده است. SKF بیش از ۱۵۰ مورد از آنها را سفارش داده است و با تسلط بر طراحی پیچیده ماشین می توانیم عملکرد و انعطاف پذیری بیشتری برای فرآیندهای سخت ، مناطق شهری و برنامه های از راه دور بدون سرنشین ارائه دهیم.

نتیجه؟ عملکرد انعطاف پذیرتر و راه حل هایی برای فرآیندهای سخت ، مناطق شهری و برنامه های از راه دور بدون سرنشین.

کمپرسور ۲۵ مگاواتی بیش از ۲۷ سال کار می کند –  از اواسط دهه ۱۹۸۰ ، اولین کمپرسورهای مجهز به بلبرینگ مغناطیسی SKF S2M به طور مداوم با بالاترین نرخ در دسترس کار می کنند. اخیراً ، ما همچنین پیشگامان قطارهای کمپرسور بالادست دریایی بدون سرنشین با درایو های الکتریکی با سرعت بالا در دریای شمال هستیم که قابلیت های پیشرفته را در عملیات از راه دور ثابت می کند.

کمپرسورهای زیر دریا

اولین سیستم فشرده سازی گاز زیر دریا در جهان از سپتامبر ۲۰۱۵ در حال بهره برداری است. Statoil به SKF قرارداد سیستم های تحمل مغناطیسی زیر دریا برای ایستگاه فشرده سازی زیر دریا میدان گاز gsgard را در دریای شمال اعطا کرد. این نصب پیشگام به حداکثر رساندن بازیابی گاز و طولانی شدن عمر میدان گازی است.

یاتاقان های مغناطیسی امکان کار و کنترل چرخش واحدهای فشرده سازی زیر دریا را با مزایای بسیاری فراهم می کند: عملکرد بالا ، رد پای کوچک ، قابلیت اطمینان ثابت شده ، عدم دخالت انسان ، کنترل از راه دور و قابلیت نظارت بالا. SKF یک شریک اصلی در این بازار جدید است.

منبسط کننده های توربو

با تشکر از پیشرفت های SKF ، توربو اکسپندرهایی که دارای یاتاقان های مغناطیسی هستند ، به محلول استاندارد صنعت برای کاربردهای برودتی (NGL ، نقطه شبنم ، اتیلن ، LNG) تبدیل شده اند. یاتاقان های مغناطیسی SKF S2M به توربو بازکننده ها این امکان را می دهد تا به طور مستقیم در محیط گاز طبیعی و گازهای اسیدی سخت کار کنند ، نیازهای تجهیزات کمکی و ساده نگهداری مربوطه را ساده می کنند. یاتاقان ها نیاز به لغزش روغن تحت فشار ، سیستم های گرمایش / گرمایش جداگانه و فرآیندهای پیچیده گاز مهر و موم شده را از بین می برند.

پشتیبانی از بزرگترین کارخانه تولید LNG در جهان

یاتاقان های مغناطیسی SKF S2M 23 توربو انبساط فعال در بزرگترین سایت فوق قطار LNG قطر را مجهز می کنند. یاتاقان های مغناطیسی SKF S2M به یک استاندارد برای شناور LNG (FLNG) تبدیل شده اند و باعث افزایش ایمنی و کاهش رد پا ، وزن و نگهداری می شوند.

MBScope E300V2 برای سیستم های نفت و گاز مجموعه ای از ابزارهای نرم افزاری برای نظارت و راه اندازی سیستم های نفت و گاز با استفاده از کابینت کنترل E300V2 برای یاتاقان های مغناطیسی SKF S2M است.

جهت دریافت کرک نرم افزار MBScope از طریق فرم درخواست اقدام نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما باید با قوانین موافقت کنید.

فهرست