سیستم های مغناطیسی در روغن و گاز
برنامه های کاربردی
کمپرسورهای سانتریفیوژ
کمپرسورها و درایوهای مستقل – بلبرینگ های مغناطیسی SKF S2M قطارهای کامل کمپرسور شامل موتور الکتریکی با سرعت بالا ، توربین های بخار و درایوهای توربین گاز را مجهز می کنند. حذف یاتاقان های روغن کاری شده از روغن از معادله عملیاتی باعث می شود کمپرسورهای مستقل مصرف انرژی و همچنین فعالیت های نگهداری و نظارت را کاهش دهند. در طول یک چرخه عمر کمپرسور معمولاً ۲۰ ساله ، یاتاقان های مغناطیسی SKF S2M می توانند در مقایسه با طرح های یاتاقان روغن کاری شده با روغن ، صرفه جویی قابل توجهی در چرخه عمر ایجاد کنند.
کمپرسورهای مهر و موم شده – بلبرینگ های مغناطیسی تنها گزینه مناسب برای کمپرسورهای مهر و موم شده است. SKF بیش از ۱۵۰ مورد از آنها را سفارش داده است و با تسلط بر طراحی پیچیده ماشین می توانیم عملکرد و انعطاف پذیری بیشتری برای فرآیندهای سخت ، مناطق شهری و برنامه های از راه دور بدون سرنشین ارائه دهیم.
نتیجه؟ عملکرد انعطاف پذیرتر و راه حل هایی برای فرآیندهای سخت ، مناطق شهری و برنامه های از راه دور بدون سرنشین.
کمپرسور ۲۵ مگاواتی بیش از ۲۷ سال کار می کند – از اواسط دهه ۱۹۸۰ ، اولین کمپرسورهای مجهز به بلبرینگ مغناطیسی SKF S2M به طور مداوم با بالاترین نرخ در دسترس کار می کنند. اخیراً ، ما همچنین پیشگامان قطارهای کمپرسور بالادست دریایی بدون سرنشین با درایو های الکتریکی با سرعت بالا در دریای شمال هستیم که قابلیت های پیشرفته را در عملیات از راه دور ثابت می کند.
کمپرسورهای زیر دریا
اولین سیستم فشرده سازی گاز زیر دریا در جهان از سپتامبر ۲۰۱۵ در حال بهره برداری است. Statoil به SKF قرارداد سیستم های تحمل مغناطیسی زیر دریا برای ایستگاه فشرده سازی زیر دریا میدان گاز gsgard را در دریای شمال اعطا کرد. این نصب پیشگام به حداکثر رساندن بازیابی گاز و طولانی شدن عمر میدان گازی است.
یاتاقان های مغناطیسی امکان کار و کنترل چرخش واحدهای فشرده سازی زیر دریا را با مزایای بسیاری فراهم می کند: عملکرد بالا ، رد پای کوچک ، قابلیت اطمینان ثابت شده ، عدم دخالت انسان ، کنترل از راه دور و قابلیت نظارت بالا. SKF یک شریک اصلی در این بازار جدید است.
منبسط کننده های توربو
با تشکر از پیشرفت های SKF ، توربو اکسپندرهایی که دارای یاتاقان های مغناطیسی هستند ، به محلول استاندارد صنعت برای کاربردهای برودتی (NGL ، نقطه شبنم ، اتیلن ، LNG) تبدیل شده اند. یاتاقان های مغناطیسی SKF S2M به توربو بازکننده ها این امکان را می دهد تا به طور مستقیم در محیط گاز طبیعی و گازهای اسیدی سخت کار کنند ، نیازهای تجهیزات کمکی و ساده نگهداری مربوطه را ساده می کنند. یاتاقان ها نیاز به لغزش روغن تحت فشار ، سیستم های گرمایش / گرمایش جداگانه و فرآیندهای پیچیده گاز مهر و موم شده را از بین می برند.
پشتیبانی از بزرگترین کارخانه تولید LNG در جهان
یاتاقان های مغناطیسی SKF S2M 23 توربو انبساط فعال در بزرگترین سایت فوق قطار LNG قطر را مجهز می کنند. یاتاقان های مغناطیسی SKF S2M به یک استاندارد برای شناور LNG (FLNG) تبدیل شده اند و باعث افزایش ایمنی و کاهش رد پا ، وزن و نگهداری می شوند.
MBScope E300V2 برای سیستم های نفت و گاز مجموعه ای از ابزارهای نرم افزاری برای نظارت و راه اندازی سیستم های نفت و گاز با استفاده از کابینت کنترل E300V2 برای یاتاقان های مغناطیسی SKF S2M است.
جهت دریافت کرک نرم افزار MBScope از طریق فرم درخواست اقدام نمایید.