دانلود کرک نرم افزار Flexible Line Balancing FLB 2012 کنترل خط مونتاژ

دانلود کرک نرم افزار FLB کنترل خط مونتاژ

 

قابل انعطاف خطوط بالانس با استفاده از روش COMSOAL (روش رایانه از توالی عملیات برای خط مونتاژ) را به او واگذار عناصر کار به ایستگاه. در این روش اکتشافی، صدها یا هزاران محاسبات به سرعت بر روی کامپیوتر انجام شده تا بهترین راه حل مطلق پیدا شده است. در چند ثانیه، شما می توانید مشکل تخصیص کار پیچیده را در یک خط مونتاژ مترقی تقریبا هر تعداد ایستگاه های کاری را حل کند. زیر لیستی از برخی از ویژگی های بسیاری قابل انعطاف خطوط بالانس است:

بهترین (ترین کار کارآمد) راه حل این است که همیشه در بر داشت.
به عنوان داده ها کار عنصری را به برنامه وارد، یک نمودار تقدم به طور خودکار کشیده شده است. هنگامی که این برنامه مشکل را حل میکند، گره بر روی نمودار به صورت خودکار رنگی با ایستگاه، و شرح متن و عناصر با ایستگاه گروه بندی می شوند، مربوط به نمودار اولویت است.
هنگامی که این برنامه یک راه حل کامل، ارائه گرافیکی عناصر اختصاص یافته به هر ایستگاه کاری، و کل زمان استاندارد در هر ایستگاه در مقایسه با چرخه خط (از Takt) زمان نشان می دهد.
شما می توانید نتایج فورا ویرایش کنید. حرکت عناصر از ایستگاه به ایستگاه با یک کلیک ماوس بر روی نمودار تولید شده توسط برنامه. قابل انعطاف خطوط بالانس شما نشان می دهد تمام موقعیت یک کار ممکن است به درون محدودیت های شما تعریف کرده اند نقل مکان کرد. استفاده از این ویژگی برای سریع “اگر؟” تحلیل و بررسی.
هر تغییر دستی ساخته شده به راه حل کامپیوتر به طور خودکار مجددا بهره وری خط.
قابل انعطاف خطوط بالانس دسته هر نوع محدودیت. عناصر کار را می توان مستقل، قبل و یا بعد، انجام می شود به عنوان بخشی از عملیات دیگر، انجام خارج از خط، انجام شده در یک گروه کار خاص، یا شرایط دیگر. شما مشخص کنید که محدودیت در هنگام ورود به توضیحات عنصر.
بار استاندارد ممکن است هر واحد زمان ثابت – ثانیه، دقیقه، ساعت … هر آنچه شما می خواهید.
ذخیره عناصر کار فردی ( “وظایف استاندارد اصلی”) و یا کل فرآیندها، سپس آنها را وارد به مشکلات خط تعادل جدید. ساخت فرآیندهای مونتاژ جدید از یک “کتابخانه” از عناصر کار ذخیره می شود.
وارد کردن داده از صفحات گسترده، مانند مایکروسافت اکسل.
قابلیت ویرایش اطلاعات کامل، از جمله برش، چسباندن، درج، اضافه، و حذف کنید. ویرایش عناصر منحصر به فرد کار بر روی صفحه نمایش استاندارد عنصری وظیفه، و یا کل فرآیندهای بر روی صفحه نمایش روند.
زوم و پیش نمایش چاپ از ویژگی های در هر صفحه نمایش برنامه است. مشاهده و چاپ کار عنصری خلاصه، نمودار اولویت ها، و نمودار ایستگاه در حال بارگذاری در هر زمان.
قابل انعطاف خطوط بالانس توسعه مشترک از شرکتهای LG Electronics، تولید کننده متنوع بین المللی، و تولید مهندسی فناوری و خدمات مدیریت است. تکنولوژی تولید منحصر به فرد توزیع کننده برنامه قابل انعطاف خطوط بالانس است. نرم افزار مقرون به صرفه، آسان تر به استفاده از، و دقیق موازنه خط مونتاژ بیشتر موجود در هر نقطه امروز وجود دارد! رضایت خود را با این محصول تضمین شده است.
شما می توانید انعطاف پذیر خط بالانس بر روی هر کامپیوتر مدرن در حال اجرا مایکروسافت ویندوز (۹۵/۹۸/۲۰۰۰ / ME / NT / XP) استفاده کنید. یک مانیتور رنگ، ماوس، و درایو CD-ROM (برای نصب) نیز لازم است. توجه داشته باشید که کامپیوترهای با سیستم عامل مایکروسافت ویندوز ۷ نمایش داده نخواهد شد فایل های برنامه راهنما به دلیل تغییر نرم افزار سیستم ساخته شده توسط مایکروسافت. مستندات کامل و یک راهنمای کاربر با این برنامه گنجانده شده، با این حال.

 

 

جهت سفارش دانلود کرک از طریق ثبت درخواست و یا تماس با شرکت اقدام فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما باید با قوانین موافقت کنید.

فهرست