Color iControl ورژن ۶

اطمینان دقیق، رنگ خاص در یک زنجیره تامین جهانی می تواند به چالش کشیدن. با رنگ IQC عنوان بخشی جدایی ناپذیر از گردش کار رنگ، specifiers در و تامین کننده به طور یکسان می توانید مطمئن باشید که کیفیت رنگ در آزمایشگاه، پیش تولید و تولید سازگار است. آیا شما در حال تصویب نمونه های تولید و یا محصولات به پایان رسید، رنگ IQC سازگار به گردش کار خود را به کنترل رنگ سریع، آسان و دقیق است. رنگ IQC به راحتی قابل تنظیم است برای دیدار با صنعت و کنترل کیفیت الزامات خاص.

رنگ IQC در انواع تنظیمات در دسترس است برای دیدار با بسیاری، اگر نه همه، صنعتی، چاپ و کیفیت رنگ بسته بندی نیازهای کنترل، از جمله:

رنگ IQC حرفه ای، بالا پایان، کار گرا، راه حل کنترل کیفیت قالب درایو حاوی مجموعه ای از کامل ترین صنعت را از ویژگی های کنترل کیفیت، ساده اندازه گیری رنگ، گزارش و ضبط برای حفظ یک، روند مقرون به صرفه متمرکز است.
مدیریت رنگ IQC، مدیریت و تجزیه و تحلیل پیکربندی است که تمام قابلیت های رنگ IQC حرفه ای اما به یک طیف سنج متصل نکنید.
رنگ IQC چاپ، یک راه حل کنترل فرآیند کار گرا طراحی شده برای دیدار در حال تحول اندازه گیری رنگ و الزامات مدیریت در چاپ و بسته بندی صنعتی، ترکیب از آخرین فن آوری گردش کار دیجیتال و استانداردهای لازم برای یک راه حل کنترل کیفیت رنگ کامل.
رنگ IQC عمومی، ورود به سطح کنترل کیفیت رنگ ایده آل راه حل ارتقا برای کنترل کیفیت رنگ و مدیریت در محیط های پیچیده کمتر است.
رنگ IQC نسخه آنلاین، یک راه حل مبتنی بر سرور است که اجازه می دهد تا هر تعداد از مکان به راحتی در طول زمان ارتباط برقرار و به اشتراک گذاری داده ها رنگ. پیکربندی آنلاین تضمین کنترل متمرکز و مدیریت هنوز دسترسی آسان برای تمام کاربران مجاز در شبکه رنگ فراهم می کند.
مزایا:
راه حل مبتنی بر کار اعمال نفوذ شغل قابل حمل است که حاوی اطلاعات رنگ و تمام معیارهای لازم برای تصمیم گیری های مدیریت رنگ، قادر می سازد همه ذینفعان برای دیدن اطلاعات به طور مداوم در گردش کار رنگ.
تعریف قالب برای ایجاد فرآیندهای مشترک و یا مواد، از جمله استانداردهای از پیش تعریف شده، تحمل، تنظیمات و نمایش برای اطمینان از سازگاری عملیاتی.
امکان تعریف ابزار کالیبراسیون و اندازه گیری حالت برای اطمینان از درستی داده و دقیق، شیوه های اندازه گیری درست است.
استفاده از ویژگی های خروجی از راه دور را به خیاط و فرمت هر گونه اطلاعات رنگ به منظور یکپارچه به اشتراک گذاری اطلاعات سازگار با شرکای رنگ.
کنترل متمرکز و مدیریت عملکرد و داده ها با توانایی به حرکت از کنترل کیفیت به تضمین کیفیت، تجزیه و تحلیل عملکرد، شناسایی شاخص های پیشرو و فرآیندهای تنظیم در صورت لزوم.
رنگ IQC است PantoneLIVE را فعال کنید. این به این معنی است که کاربران می توانند بسیاری تا به تاریخ استانداردهای دیجیتال رنگی از کتابخانه PantoneLIVE مبتنی بر ابر علاوه بر یا به جای استفاده از استانداردهای مرجع فیزیکی است، که می تواند آسیب دیده بازیابی، بدتر در طول زمان، و یا متفاوت توسط اپراتور در اندازه گیری مکان های مختلف با استفاده از انواع ابزار.

 

سایت سازنده نرم افزار

جهت تست و خرید تماس بگیرید!

جهت سفارش دانلود کرک از طریق ثبت درخواست و یا تماس با شرکت اقدام فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما باید با قوانین موافقت کنید.

فهرست