دانلود نرم افزار نوروگاید 3.3.4 NeuroGuide آخرین ورژن 2024

نرم افزار و برنامه نوار اعصاب و مغز نرم افزار قدرتمند و سازگار با تمامی سنسورها و دستگاها و فرمت ها

NeuroGuide Deluxe به شما اجازه می دهد تا داده های EEG که قبلا ثبت شده را وارد کرده اید، تمیز و تجزیه و تحلیل داده ها، و همچنین پردازش داده ها را به نقشه ها و آمار لازم است. این به شما کمک می کند تا یک تصویر واضح از عملکرد کلی مغز یک فرد و کمک به ایجاد پروتکل های آموزش شخصی داشته باشید.

NeuroGuide Deluxe از ۶۲۵ مقایسه هنجاریهای قدرت نسبی، قدرت مطلق، نسبت قدرت، انسجام، و عدم تقارن فاز و دامنه ساخته شده است. سیستم تحلیلی عاملی رایج و جامع ECG و سیستم QEEG موجود است.

ساده برای استفاده از توابع ویندوز برای ارائه خودکار آرتیفکت رد، FFT های پویا با مقایسه با طول عمر FFT، و چشم های باز و چشم بسته های استانداردهای پوشش سن از تولد تا ۸۲ سالگی. NeuroGuide شامل توابع Discriminant TBI و LD و همچنین بسته یکپارچه آماری است. این همچنین شامل پیش بینی نمرات آزمون های عصبی-روان شناختی با استفاده از شاخص عملکرد مغز می باشد.

NeuroGuide یک مجموعه ابزار است که یک پزشک یا محقق می تواند برای کمک به نشانه ها و رفتار به شبکه های کاربردی در مغز اعمال کند. یکی از ابزارهای EEG Neuroimaging برای ارزیابی مناطق و گره های بردممن و اتصالات شبکه های کاربردی در مغز است که احتمالا crackerha.com  به علت علائم، به صورت ایستا یا در زمان واقعی مرتبط است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما باید با قوانین موافقت کنید.

فهرست