به گزارش فوربس روز ۱۸ می در کنفرانس فن‌آوری WeAreDevelopers در وین، استیو وازنیاک پلت فرم اتریوم را با اپل مقایسه کرد و اعلام کرد که اتریوم می تواند به اندازه اپل تاثیر گذار باشد.

وازنیاک از دوستان استیو جابز و از بنیان‌گذاران کامپیوتر‌های کمپانی اپل است. این ایده‌پرداز و سرمایه‌دار بزرگ در حالی که سخنرانی خود را در کنفرانس ارائه کرد، هنگام صحبت در مورد اتریوم بسیار خوشبینانه بود و آن را به عنوان یک پلت‌فرم مشابه با اپل توصیف کرد. او گفت که اتریوم در دراز مدت می تواند همانطور که اپل تاثیرگذار بوده است، پلت‌فرمی ماندگار باشد. او اضافه کرد:

اتریوم برای من بسیار جذاب است چرا که پلت‌فرمی است که می‌توان با آن همه کارها را انجام داد.

وازنیاک همچنین اعلام کرد که او هنوز یک بیت کوین و دو اتریوم در حساب خود دارد و قصد دارد از آنها برای پرداخت هزینه چیز‌های مختلف استفاده کند. او در روز پنج شنبه در سخنرانی افتتاحیه این کنفرانس، بلاکچین را «انقلاب بعدی بزرگ فناوری اطلاعات که در حال وقوع است» نامید و پیش‌بینی کرد که بلاکچین و ارزهای دیجیتال طی ده سال آینده به تمام پتانسیل خود دست پیدا خواهند کرد.
وازنیاک مدتی پیش در کنفرانس Money 20/20  اعلام کرده بود که بیت کوین خیلی بهتر از دلار یا طلای آمریکاست.

وازنیاک پس از جدا شدن از اپل، هنوز به عنوان بخشی از دنیای فناوری باقی مانده است و دانشگاه Woz University که دارای ۳۱ مرکز برنامه نویسی در سراسر ایالات متحده است را تاسیس کرد.

نظر شما راجع به اتریوم چیست؟ آیا اتریوم تا چند سال آینده ماندگار خواهد شد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما باید با قوانین موافقت کنید.

فهرست