IOTA همکاری خودش را با DNB ASA در ۳۱ ماه می اعلام کرد. بعنوان بخشی از این مشارکت DNB و IOTA در حال کشف راهی برای پیاده‌سازی تکنولوژی‌های جدید و فرایندهایی می‌باشند که می‌شود روی Tangle در IOTA راه‌اندازی شوند.

DNB بزرگترین شرکت خدمات مالی در نروژ از نظر حجم و سرمایه بازار می‌باشد. این شرکت متخصص در سرمایه گذاری های بانکی، بازارهای جهانی و بانکداری شرکتی است. DNB در صنایع حمل ونقل، انرژی و مواد غذایی یک رهبر جهانی در بانکداری است.

Lasse Meholm سرپرست تکنولوژی دفتر کل توزیع شده در DNB در رابطه با این همکاری گفت:

به نظر می‌رسد اینترنت اشیا و ارتباطات ماشین با ماشین (M2M) و پرداخت از طریق میکروسرویس ها در آینده افزایش می‌یابد، ما فکر می‌کنیم که رفتن به سمت تکنولوژی بر پایه‌ی دفتر کل توزیع شده مثل IOTA تجربه و دانش ارزشمندی را در اختیار ما قرار می‌دهد که از جمله آنها می‌توان درآمد آینده و مدل های کسب و کاری نوآورانه را نام برد. ما منتظریم تا غرق در فضای IOTA شویم.

همکاری با DNB پس از مدت کوتاهی اعلام می‌شود که در این راستا IOTA با یک شرکت تدارکاتی کلیدی برای سازمان ملل متحد کار خواهد کرد. این همکاری روی استفاده از تکنولوژی Tangle جهت معاملات جهانی و شفافیت بیشتر تمرکز دارد.

IOTA

David Sønstebø بنیانگذار IOTA افزود:

نروژ همیشه در پیشبرد تغییر پارادایم تکنولوژی در حال توسعه و رشد بوده که این امر باعث می‌شود کارایی جامعه ما بهبود یابد، من در بنیاد IOTA بسیار هیجان زده‌ام که بعنوان رهبر تکنولوژی دفتر کل و پرداخت از طریق IOT با بزرگترین شرکت مالی نروژ فعالیت می‌کنم و در تلاشیم تا گامی رو به جلو در این زمینه برداریم.

چشم انداز IOTA در بخش مالی

بخش های مالی و بانکداری اخیرا توجه زیادی به بررسی تکنولوژی بلاک چین داشته‌اند. IBM و هایپرلجر تکنولوژی های بیشتری را نسبت به بقیه معرفی کرده اند. با توجه به اینکه بانک ها اکثرا در رابطه با بیت کوین و بلاک چین صحبت می‌کنند ما انتظار داریم تا با این مشارکتهای اکتشافی بیشتری را نظیر همکاری DNB و IOTA شاهد باشیم.

پروژه هایی که وعده داده اند هدفشان بهبود کارایی در معاملات، حسابرسی و مدیریت هویت می‌باشد. تکنولوژی دفتر کل توزیع شده برای شرکت هایی که به دنبال سریعتر شدن و راه های پرداخت شفاف‌تر هستند بسیار ارزشمند است، که استفاده از بلاک چین ایده‌ی بسیار خوبی در این راستا می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما باید با قوانین موافقت کنید.

فهرست