ریپل قصد میزبانی یک جمع خصوصی که نام آن را XRP Community Night گذاشته در ۱۵ اردیبهشت با اجرای اسنوپ داگ، رپر معروف آمریکایی در نیویورک دارد. این خبر را کمپانی ریپل در روز سه شنبه ۴ اردیبهشت منتشر کرد.
این دورهمی “با دعوت قبلی” است ولی دو رقابت توییتری به راه میافتد که در آن شرکت کنندگان می توانند برای ۱۰ بلیط تلاش کنند. این رقابت ها Twitter Trivia و Make the Meme نام دارند که به ترتیب در ۶ اردیبهشت و ۱۲ اردیبهشت برگزار می شود.
ریپل می گوید که این “شب ویژه” برای تشکر از کسانی است که به این کمپانی کمک کردند تا دفترکل XRP و پلتفرم xRapid ساخته شود و افرادی “حرف هایی خوبی درباره مزایای ریپل می زنند”، است.
مشخص است که در شبکه های اجتماعی عده ای به طرفداران و دیگران به مخالفان این موضوع تقسیم می شوند.
این تقریبا اولین نمایش و شو تجاری است که وارد دنیای ارز های رمزپایه شده است و اخیرا هم خواننده ای به نام لایونل ریچی در تبلیغ تلویزیونی Super Bowl که Bitcoin Futures را تبلیغ می کرد حضور پیدا کرد، بازیکن سابق تیم فوتبال لیورپول مایکل اون توکن مخصوص خود را راه اندازی کرد و ستاره تلویزیونی، پاریس هیلتون ICO ارز LydianCoin را سال پیش تایید کرد.
کمیسیون اوراق بهادار و بورس ایالات متحده (SEC) اوایل این ماه مدیران یک ICO کلاهبرداری که توسط فلوید می وتر و دیجی خالد حمایت می شد را دستگیر کرد. در ماه نوامبر هم SEC نگرانی بیشتری نسبت به تایید و تبلیغ ICO ها توسط افراد معروف نشان داد و گفت که این کار می تواند در برخی موارد خاص غیر قانونی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما باید با قوانین موافقت کنید.

فهرست