هرچند که نمی توان با اطمینان، از قیمت اتریوم در آینده سخن گفت، اما می توان با استفاده از برخی روش‌های تحلیلی، به پیش بینی قیمت اتریوم پرداخت. معیارها و روش های مختلفی در پیش بینی قیمت اتریوم وجود دارد، مانند تحلیل شبیه سازی شده مونت کارلو، مقایسه ارزش های مختلف در سهام و دیگر فاکتورها. در این مقاله با استفاده از روش های مذکور، پیشرفت اتریوم یا سقوط آن را پیش بینی خواهیم کرد. البته لازمه پیش بینی قیمت ارز دیجیتال ، تحلیل و بررسی تفاوت میان اتریوم و بیت کوین است، که در پاراگراف بعدی، ابتدا به این مسئله خواهیم پرداخت.

مقایسه اتریوم و بیت کوین

در دنیای ارزهای رمزپایه، بیت کوین، نسبت به دیگر ارزها، بیشتر خودنمایی می کند. این در حالیست که اتریوم از ثبات و عمر بیشتری برخوردار بوده است. همین عمرطولانی، باعث شده تا متخصصان بتوانند قیمت اتریوم در سال ۲۰۱۸ را پیش بینی کنند. با وجود اینکه بیت کوین جای ارزهای رایج و سنتی دنیا، همانند دلار آمریکا، یورو اروپا و ین ژاپن را گرفته است، اتریوم توجه بیشتری را نسبت به خود جلب کرده، چراکه اتریوم کاربردی فراتر از پرداخت و خرید و فروش کالا را دارد. ایده کلی در خصوص اتریوم این است که استفاده های مختلفی می تواند برای مردم داشته باشد. درست همانند شرکت های اپل و مایکروسافت، که با ساخت سیستم های عملیاتی که نرم افزارهای مختلفی را پشتیبانی می کنند، اتریوم نیز نرم افزارهای مختلفی را که مرتبط با تکنولوژی بلاک چین هستند، پشتیبانی می کند.

یکی از بزرگترین تفاوت های میان بیت کوین و اتریوم این است که توسعه دهندگان در اتریوم، می توانند نرم افزارهایی بر مبناء تکنولوژی بلاک چین در اتریوم تولید کنند، اما برای انجام همین کار در بیت کوین، محدودیت هایی وجود دارد. اتریوم در معاملات ایکو از سهم بزرگی برخوردار است. این ارز، تمامی حمله های سایبری بر عله خود را تا کنون خنثی کرده و به همین دلیل شهرت زیادی برای خود کسب کرده است.

تفاوت اتریوم، بیت کوین و لایت کوین

اکثر ارزهای دیجیتال، در خرید ارزهای خود در یک زمان معین، از محدودیت هایی برخوردار هستند. برای مثال، بیت کوین تنها اجازه داشتن ۲۱ میلیون سکه دیجیتال را دارد، در حالی که این میزان در لایت کوین، به مقدار ۸۴ میلیون سکه است. اتریوم، برخلاف لایت کوین و بیت کوین، هیچ مقدار مشخصی در تهیه ارز دیجیتال را ندارد. اتر که نام ارز رایج اتریوم می باشد، در واقع محدودیتی ندارد، اما انتشار آن در سال، به ۱۸ میلیون محدود شده است. پس از آن جایی که اتر به طور سالیانه به مقدار معینی برای خریداران پخش می شود، پیش بینی می‌شود که اتریوم از تورم سالیانه در امان باشد.

پیش بینی قیمت اتریوم بر اساس روش تحلیلی مونت کارلو، پیشرفت اتریوم یا سقوط آن؟

در تحلیل مونت کارلو، از اعداد تصادفی استفاده می شود که گاهی اوقات این اعداد باید به طور دستی انتخاب شوند. تحلیل های صورت گرفته در روش مونت کارلو مبتنی بر نمنونه سازی های مکرر و رندم است. ممکن است به همین دلیل، گراف های زیر، کمی به هم ریخته به نظر آیند. برای پیش بینی آینده اتریوم و یا اینکه ایا پیشرفت اتریوم حتمیست، معیارهایی همچون قیمت پیشین، قیمت خرید و فروش اتریوم در حال حاضر و درآمد های پیش بینی شده از خرید و فروش این ارز در طول یک سال، مورد استفاده قرار گرفته است. همچنین مدل های حرکتی هندسی در این پیش‌بینی به کار رفته اند که نشان می دهد قیمت اتریوم در کم ترین حالت خود به ۴۰ دلار و در بیشترین حالت خود، به ۳۰۰۴ دلار خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما باید با قوانین موافقت کنید.

فهرست